  • 21. Data: 2009-07-10 18:59:07
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Lip, 19:35, Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> wrote:

    O jest kolega Jerzy.
    Może się odniesiesz do listy wymienionej powyżej.
    Jak w takiej prawej i sprawiedliwej partii jak PIS są takie osoby.
    Partia wspaniała --- a ci ludkowie be.

    Umoralniasz wszystkich, to i ten fakt wytłumaczysz.

  • 22. Data: 2009-07-10 19:34:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > A źrodło ?
    >
    > Anatol

    A nie wystarczy Ci, że Sławomir Nowak mówi o zmianie ustawy o NBP (co
    cytowałem). Przecież rutynowe przekazanie 95% zysku NBP do Budżetu nie
    wymaga zmian ustawy - prawda ?

  • 23. Data: 2009-07-10 20:08:32
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > A nie wystarczy Ci, że Sławomir Nowak mówi o zmianie ustawy o NBP (co
    > cytowałem). Przecież rutynowe przekazanie 95% zysku NBP do Budżetu nie
    > wymaga zmian ustawy - prawda ?

    Propozycja zmiany ustawy ma jedynie charakter antyskrzypkowy, tzn. nie
    dawałaby NBP możliwości tworzenia rezerw w dowolny sposób wg własnego
    uznania. Swoją drogą prywatny biznes też nie może sobie uznawać dowolnych
    kosztów.

    A maksymalną wartość szacowanego zysku jaką znalazłem to kwota 10 mld PLN a
    nie kilkanaście mld. Odpowiada to równowartości normalnych 3-letnich zysków
    NBP : skumulowane zyski odzyskane z lat 2007 i 2008 wskutek uwolnienia
    rezerw po gwałtownym osłabieniu PLN w 2009 oraz normalny zysk z 2009.

    Anatol

  • 24. Data: 2009-07-11 08:47:46
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "dino" <n...@o...no> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3) Pani minister pracy Kalata, członkini PZPR i SLD.
    > 4) Pan minister Aumiller, członek PZPR.
    > 5) Janusz Maksymiuk prawa ręka koalicjanta PiS Leppera, członek, TW
    > umieszczony na liście Macierewicza.
    > 6) Stanisław Łyżwiński, członek PZPR, TW, koalicjant PiS, oskarżony o
    > gwałt i inne moralne rewolucje.
    > 7) Poseł Bestry podejrzewany o pedofilię, wyrzucony z PiS za jazdę po
    > pijaku poseł Kaczyński, poseł Misztal wyrzucony z SO za pijackie burdy,
    > to członkowie klubu, który miał podpisaną umowę koalicyjną z PiS.

    ;_watek_2080031.html

    Zły ten PIS, prawda(ktoś się bardzo natrudził jak są to wiarygodne
    informacje)? większość z tej listy to koalicjanci PIS. PO obiecywało swoim
    wyborcom koalicję z PIS, to było pierwsze oszustwo które im zafundowało po
    wyborach, krótką pamięć mamy ?( następnie PIS głosowało za samorozwiązaniem
    sejmu i ponownymi wyborami, PO było przeciw... i zaczęły się rozmowy
    koalicyjne po wyczerpaniu wszystkich innych możliwości)... Potem zaczęła się
    nagonka na PIS... Resztę "osiągnięć PO już znamy, partia ludzi słownych ,
    oni zawsze mówią prawdę" :D... pozdr :)

    ps. a może jakaś lista osób zasłużonych dla PO lub SLD, ale może tam tylko
    kryształowi ludzie ... pozdr :)

    ps. zakłamane i fałszywe PO wmówiło ludziom, że taką partią jest PIS jest,
    uczyniło to posługując się życzliwymi mediami i ilością kłamstwa jakiego do
    tej pory nie było(niby afery, korupcje, podsłuchy, tworzono poczucie
    zagrożenia i państwa policyjnego w wykonaniu PIS, teraz pracują komisje
    które nie są w stanie sformuować żadnego zarzutu, umarzane są śledztwa,
    ciąga się byłego ministra sprawiedliwości po prokuraturach etc.). Obecnie
    rządzący dorwali się do władzy sądząc, że na wzroście gospodarczym
    zakonserwują władzę na lata, zmieniły się jednak warunki gospodarcze i
    wychodzi ich bierność i miernota oraz amatorszczyzna rządzenia(słynne ustawy
    w szufladach). Czy elektorat PO to zauważy to już jego sprawa, satysfakcję
    ma natomiast elektorat innych partii, który nie dał się nabrać na medialne
    igrzyska antyPISowskie... pozdr :)

  • 25. Data: 2009-07-11 09:15:33
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyborcom koalicję z PIS, to było pierwsze oszustwo które im zafundowało po

    PO obiecywało przystąpienie do kolicji w prawdziwmym tego słowa znaczeniu
    (jak w przypadku koalicji PO-PSL), a nie bycie przystawką, i z samym PiS bez
    LPR i SO. PiS nie chciało zrezygnować ze współpracy z SO i LPR przeciwko PO
    (sojusz już zawarty podczas wyborów prezydenckich) a ostatecznym
    pogrzebaniem szans na koalicję było złamanie uzgodnień co obsady marszałka
    Sejmu.

    Anatol

  • 26. Data: 2009-07-11 09:37:02
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeciwko PO (sojusz już zawarty podczas wyborów prezydenckich) a
    > ostatecznym pogrzebaniem szans na koalicję było złamanie uzgodnień co

    Hmmm, a co z głosowaniem nad samorozwiązaniem sejmu ? ... przecież PO będąc
    przeciw zdecydowało o ewentualnej koalicji PIS_SO_LPR ... PO szukało
    pretekstu, żeby nie wejść do koalicji, to oni mieli rządzić a PIS miał w tej
    koalicji pracować, na parterstwo i równouprawnienie się nie godzili, jak
    widać PIS wprowadził wiele zmian nie potrzebująć do tego PO, natomiast PO
    rządząc albo udając rządzednie nie zrobiło nic dla Polski. PO TO PRZEROST
    FORMY NAD TREŚCIĄ.... pozdr :)

  • 27. Data: 2009-07-11 10:20:39
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Hmmm, a co z głosowaniem nad samorozwiązaniem sejmu ?

    Jaki cel miałoby samorozwiązanie Sejmu 2-3 miesiące po wyborach ? Czy wtedy
    PiS nie miał już w ręku wszystkich służb których można byloby wykorzystywać
    do walki politycznej w czasie kampanii ?

    > ... przecież PO będąc przeciw zdecydowało o ewentualnej koalicji
    > PIS_SO_LPR

    Ta koalicja przeciwko PO powstała jeszcze w czasie wyborów prezydenckich a
    wtedy PO jeszcze przyjmowała wszystkie ciosy na twarz bez żadnej kontry, w
    głupiej nadziei na koalicję z PiS.
    Tą postawę wyśmiewano nawet na tej grupie.

    > natomiast PO rządząc albo udając rządzednie nie zrobiło nic dla Polski. PO
    > TO PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ.... pozdr :)

    Likwidacja feudalnego podatku w naturze w postaci przymusowego poboru,
    likwidacja abonamentu RTV (o ile prezio nie zawetuje) i przede wszytskim
    radykalne przyśpiesznie procesu budowy autostrad i dróg ekspresowych,
    przygotowań do Euro 2012 oraz przygotowań do budowy i eksploatacji terminala
    gazowego w Świnoujściu:

    Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach:

    Rok . A ..... S 2x2/2x3 .. S 1x2 .. Ogółem 2x2/2x3 .. Ogółem

    2007 55,3 ... 88,2 ....... 6,5 ........143,5 ......... 150,0
    2008 211,4 ... 99,1 ...... 23,3 ........310,5 ......... 333,8
    2009 211,8 ... 57,3 ....... 0,0 ....... 269,1 ......... 269,1

    Budowy nowych stadionów :

    Warszawa :
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=3953564
    4&postcount=7475

    Gdańsk :
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=3950394
    2&postcount=6266

    Wrocław
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=3957782
    2&postcount=6543

    Anatol

  • 28. Data: 2009-07-11 11:03:37
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

> [...]
    > 2008 211,4 ... 99,1 ...... 23,3 ........310,5 ......... 333,8
    > 2009 211,8 ... 57,3 ....... 0,0 ....... 269,1 ......... 269,1

    Skoro PO nie głosowała za samorozwiązaniem sejmu,to nikt nie powinien mieć
    pretensji o zawiązanie koalicji jaka wtedy powstała, mogła również
    zagłosować za samorozwiązaniem, byliby wtedy bardziej wiarygodni,
    matematycznie najwyżej nic by się nie zmieniło(w przypadku przegranej), nowe
    wybory umożliwiłyby ponowne rozdanie kart, PO się przestarszyło...
    Likwidacja abonamentu ? Ok. Cieszymy się bo zaoszczędzimy. Ale intencją PO
    nie jest ulżenie społeczeństwu, ich intencją jest maksymalne osłabienie
    mediów publicznych(mała subtena różnica, lud się cieszy z naszych decyzji a
    my realizujemy przy okazji swój plan). PO wykreśliło poprawką finansowanie
    z budżetu. Jak ma być pełniona misja mediów publicznych bez finansowania
    dodatkowego (ale ludzie się cieszą, że nie będzie abonamentu i reszta już
    ich nie interesuje, egoistyczne potrzyby jednostki zaspokojone, reszta mało
    ważna) ? PO zależy na wzmocnieniu mediów komercyjnych, które wykreowały tą
    partię, oraz marginalizację publicznych, tu jest ich cel, korzyść obywateli
    to taki "skutek uboczny ich poczynań". Przedstawiasz jakieś mało czytelne
    liczby odnośnie budowy dróg(czy podpisanych umów na budowę), poczekamy do
    2012 i zobaczymy jak się będą przedstawiały realne osiągnięcia, narazie jest
    z tym bardzo słabo, wmawia się społeczeństwu, że jest dobrze a potem nagle
    zmienia się zdanie. Zgadzam się, budowa stadionów na Euro będzie
    rzeczywistym sukcesem obecnego rządu(z małą pomocą poprzedniego)... Palikot,
    Pitera, Niesiołowski, Chebowski, Tusk, marszałek Komorowski też dał kilka
    popisów(przetrzymywanie ustaw i parę innych wpadek), życzliwe mediaiwielka
    kreacja... Sawicka, Misiak, poseł popalający trawkę i innido tego się
    przyznający, próba prywatyzacji szpitali, mnóstwo obietnic bez spełnienia,
    konfliktowanie społeczeństwa, dezinformacja itd. Obietnica zniesienia
    podatku belki itd. itd. można długo ... To są rządy i ludziePO ale media
    jakoś to wszystko mało obchodzi, zastanawiające :) ... pozdr :) miłego
    weekendu

  • 29. Data: 2009-07-11 11:35:13
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > 2008 211,4 ... 99,1 ...... 23,3 ........310,5 ......... 333,8
    > 2009 211,8 ... 57,3 ....... 0,0 ....... 269,1 ......... 269,1

    Nie ośmieszaj się chłopino tymi śmiesznymi duperelami bo Ci wkleję to co
    zrobil PiS przez dwa lata rządów.

  • 30. Data: 2009-07-11 11:46:09
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Skoro PO nie głosowała za samorozwiązaniem sejmu,to nikt nie powinien mieć
    > pretensji o zawiązanie koalicji jaka wtedy powstała,

    Samorozwiązanie Sejmu miało nastąpić już po zawiązaniu koalicji i
    desygnowaniu członków rządu koalicyjnego PiS-SO-LPR na stanowiska, więc nic
    tu by nie zmieniało (w czasie kampanii dalej zajmowlaiby te stanowiska)
    chyba że wygrałaby samodzielnie PO co nawet teraz nie jest realne.

    > mogła również zagłosować za samorozwiązaniem, byliby wtedy bardziej
    > wiarygodni, matematycznie najwyżej nic by się nie zmieniło(w przypadku
    > przegranej), nowe wybory umożliwiłyby ponowne rozdanie kart,

    Poza możliwością użycia w kampanii służb specjalnych przez PiS nie byłoby
    żadnych zmian w "rozdawaniu kart".

> [...]
    > różnica, lud się cieszy z naszych decyzji a my realizujemy przy okazji
    > swój plan). PO wykreśliło poprawką finansowanie z budżetu.

    Tylko sztywego limitu. Skoro poszczególne resorty nie mają takich sztywnych
    limitów to dlaczego TVP - która dowiodła już jak potrafi marnotrawic
    pieniądza - ma mieć i to w sytuacji spadku wpływów budżetowych ?

    > Przedstawiasz jakieś mało czytelne liczby odnośnie budowy dróg(czy
    > podpisanych umów na budowę), poczekamy do 2012 i zobaczymy jak się będą
    > przedstawiały realne osiągnięcia, narazie jest z tym bardzo słabo,

    Nigdy nie było tak dobrze. Jest to w tej chwili największy front robót
    autostradowych w Europie.

    Zapomniałem napisać o efektach wyśmiewanego programu Orlik 2012 :

    http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=blogcategory&id=3&Itemid=20

    http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=blogcategory&id=21&Itemid=48