  • 1. Data: 2005-01-01 17:18:02
    Temat: ile kosztuje....
    Od: "taxi" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mniej wiecej przelanie np. 100 funtow z angielskiego banku internetowego do
    mBanku?

    z gory dzieki za info

  • 2. Data: 2005-01-01 21:14:01
    Temat: Re: ile kosztuje....
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mniej wiecej przelanie np. 100 funtow z angielskiego banku internetowego do
    > mBanku?

    Mniej więcej tyle, ile jest wyszczególnione w TOiP tego banku.
    Mamy zgadnnąć jaki to bank, poszukać w taryfie i Ci napisać???

  • 3. Data: 2005-01-01 22:33:51
    Od: "taxi" <t...@W...gazeta.pl>

    > poszukać w taryfie i Ci napisać???

    dzieki ze ci sie chcialo odpisac, chodzi mi o to czy oplaty sa wyzsze jezeli
    przelewam pieniadze z banku angielskiego do polskiego czy takie same jak z
    angielskiego na angielski.

    Sadzac po twojej poprzedniej odpowiedzi jestes biegly w tym temacie, wiec
    mysle ze odpowiedz na moje kolejne pytanie nie sprawi ci klopotu,
    wyprzedzajac ewentualne zgryzliwe uwagi innych forumowiczow: gdybym mogl sam
    znalezc odpowiedz, nie zawracalbym tu nikomu glowy.

    Taxi

  • 4. Data: 2005-01-01 23:56:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    taxi <t...@W...gazeta.pl> wrote:
    > dzieki ze ci sie chcialo odpisac, chodzi mi o to czy oplaty sa wyzsze
    > jezeli przelewam pieniadze z banku angielskiego do polskiego czy
    > takie same jak z angielskiego na angielski.

    Znaaaacznie wieksze - i nikt ci dokladnej odpowiedzi nie udzieli. Moze
    kosztowac w przeliczeniu 50 zl albo 250 zl - zalezy :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-02 00:09:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sadzac po twojej poprzedniej odpowiedzi jestes biegly w tym temacie,
    > wiec mysle ze odpowiedz na moje kolejne pytanie nie sprawi ci klopotu,
    Nie mam konta w żadnym angielskim banku,
    więc jedyna moja odpowiedż może brzmieć,
    że mogą być wyższe, o ile tak przewiduje taryfa tamtego banku.
    mBank ze swej strony nie pobiera prowizji (nie licząc przewalutowania)
    od przychodzących przelewów zagranicznych.

  • 6. Data: 2005-01-02 09:52:32
    Od: "taxi" <t...@W...gazeta.pl>

    dziekuje,

    sukcesow w Nowym Roku