    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przelewy?
    Date: Tue, 09 Jun 2009 21:19:39 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Raczej z taka kasa/obrotem to konta privet banking
    > gdzie sa duze mozliwosci "konfiguracji" konta.

    1) wątpię czy private banking zostanie zaproponowany
    osobie która nie zamierza ulokować w banku ani złotóweczki
    a jedynie robić przelewy. Np. jutro wpływa sobie 800.000zł
    i po chwili wypływa co do grosika (albo zostaje kilkaset zł).

    2) nie lubię tłumaczyć czy jestem wielbłądem czy nie jestem

    wspomnieć choć słówkiem że chcę robić takie wielkie przelewy
    to albo będą mi wciskać jakieś oferty lokat nie chronione BFG
    i namawiać mnie abym w jednym banku lokował > 50.000 euro albo
    albo będą parzeć jak na członka alkaidy albo mafii narkotykowej
    nawiasem mówiąc będąc bossem narkotykowym musiałbym na mózg
    upaść aby robić tak rzucające się w oczy przelewy bankowe
    albo będą parzeć jak na mitomana fantastę dla którego szkoda czasu
    a ja chcę po prostu założyć konto i korzystać z niego
    nikomu poza urzędem skarbowym nie tłumacząc co, po co i dlaczego