  • 1. Data: 2010-12-10 08:51:03
    Temat: [info] Polbank i loteria do konta Mistrzowskiego
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Stricte informacyjnie:

    "Ruszyła Loteria promocyjna ,,Wielkie Punktowanie"
    Polbanku! Komfortowy Mercedes - Benz Klasy B oraz
    ponad 1000 atrakcyjnych nagród czeka na Ciebie.
    Nie zwlekaj dłużej - już dziś zacznij zbierać punkty
    promocyjne i zwiększ swoje szanse na wygraną.

    Promocja trwa od 1 grudnia 2010 do 28 lutego 2011 r."

    http://www.polbankefg.pl/loteria/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-12-10 08:55:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > promocyjne i zwiększ swoje szanse na wygraną.
    >
    > Promocja trwa od 1 grudnia 2010 do 28 lutego 2011 r."

    A ja tam zamknąłem Mistrzowskie i dobrze mi z tym. :-)

    Zamiast Mistrzowskiego, otworzyłem Pomocnicze, a kartę podpiąłem do
    Oszczęczającego - i miesięcznie kosztuje mnie to całe okrągłe 0 złotych. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-12-10 09:55:13
    Temat: Re: Polbank i loteria do konta Mistrzowskiego
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Gru, 09:55, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A ja tam zamknąłem Mistrzowskie i dobrze mi z tym. :-)

    Zostawiłbym mistrzowskie gdyby transakcje KK zwalniały z opłaty za
    konto (albo sam fakt posiadania KK) ale jak mam płacić i KK i debetową
    to niech sobie ..gdzieś wsadzą to mistrzowskie.

  • 4. Data: 2010-12-10 10:26:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 01:55:13 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

    > Zostawiłbym mistrzowskie gdyby transakcje KK zwalniały z opłaty za
    > konto (albo sam fakt posiadania KK) ale jak mam płacić i KK i debetową
    > to niech sobie ..gdzieś wsadzą to mistrzowskie.

    Ja właśnie wczoraj zamknąłem mistrzowskie i otworzyłem pomagające. Żadnych
    pytań dlaczego, żadnego zachęcania do zostawienia, mnóstwo klikania w
    systemie ale w miarę szybko. Przy okazji podniosłem sobie limity transakcji
    na pomagającym :).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-12-10 12:31:57
    Od: Sebastian <n...@n...com>

> [...]
    > pytań dlaczego, żadnego zachęcania do zostawienia, mnóstwo klikania w
    > systemie ale w miarę szybko. Przy okazji podniosłem sobie limity transakcji

    Zrobiłem to samo z wyjątkiem limitów.
    Skleroza nie boli, znowu trzeba będzie się wybrać do banku. Dalej tak
    jak kiedyś na gotówkowym max 5000zł przelewów dziennie?

    Sebastian

  • 6. Data: 2010-12-10 12:42:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 13:31:57 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Skleroza nie boli, znowu trzeba będzie się wybrać do banku. Dalej tak
    > jak kiedyś na gotówkowym max 5000zł przelewów dziennie?

    Tak, to standardowy limit.

    --
    Kojer