  • 1. Data: 2010-01-15 19:24:18
    Temat: Omijamy kantory?
    Od: euro <l...@w...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7458369,Internau
    ci_wymienili_rownowartosc_2_mln_zl_bez_posrednictwa.
    html

    Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
    doswiadczenia?

    Euro

  • 2. Data: 2010-01-15 20:38:06
    Temat: Re: Omijamy kantory?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "euro" news:hiqfb3$oq$1@inews.gazeta.pl

    > Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
    > doswiadczenia?

    Opinie pojawiaja sie na grupie od jakis... dwóch dni? :)

  • 3. Data: 2010-01-15 20:46:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

> [...]

    html
    > Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies

    Pozwole sobie jeszcze raz odpisac na twój post.
    Mianowicie - czytales komentarze pod tym artykulem?

    Osobiscie musze sie zgodzic z jednym z komentujacych, który pisze cos
    takiego:

    "a co gdy wlasciciel serwisu zechce ulotnic sie z zawartoscia konta? wolne
    zarty - w kantorze kasa idzie z reki do reki, w banku dochodzi jeszcze marka
    renoma. tutaj mamy tylko dane jakiejs spólki o kapitale 50 tys. Sorki, ale
    za
    takim przedsiewzieciem powinien stac wiekszy kapital i partner z renoma. Nie
    budzi to mojego zaufania. zwlaszcza jak czytam komentarz powyzej, prezes ma
    juz "doswiadczenie"...
    Radze uwazac."

    Oczywiscie jest to opinia subiektywna, ale ja osobiscie sie z nia zgadzam.
    Kantor/bank daje mi wieksza pewnosc i komfort psychiczny przy zawieraniu
    transakcji. Zas co do spredów - jezeli ktos splaca kredyt w walucie
    "samodzielnie" tj. zanosi gotówke do banku to zamiast angazowac sie ww.
    produkty warto rozgladnac sie za jakims kantorem z dobrymi kursami.

  • 4. Data: 2010-01-16 00:00:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    euro <l...@w...pl> napisał(a):

    > Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
    > doswiadczenia?

    Co do idei, to może i fajna sprawa, tyle że ile własnej kasy jesteś w
    stanie przelać na konto nieznanej spółki z o.o. którą znasz wyłącznie z
    opisu zamieszczonego na ich własnej stronie internetowej? Ta działalność nie
    jest w żaden sposób zabezpieczona, kontrolowana ani ubezpieczona. Dodatkowo
    póki usługa jest darmowa, raczej zabezpieczeń nie ma co się spodziewać, bo
    to jest koszt, którego nie będą mieli czym sfinansować. Musisz polegać
    wyłącznie na uczciwości założycieli tego portalu. Przy małych kwotach trochę
    szkoda zachodu, a przy dużych jest ryzyko. Może gdyby taką usługę zaoferował
    kantor, który istnieje od lat - takie Intraco na przykład - to może bym się
    skusił...

    Tomek

  • 5. Data: 2010-01-16 12:38:09
    Od: euro <l...@w...pl>

    Tomasz Opalski napisal:

> [...]
    > kantor, który istnieje od lat - takie Intraco na przykład - to może bym się

    zgadzam sie z Wami oczywiscie, projekt jest ciekawy ale niestety doscys
    niebezpieczny. miejmy nadzieje ze to sie zmieni...

  • 6. Data: 2010-01-16 12:46:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "euro" news:hisbth$9pr$1@inews.gazeta.pl

    > zgadzam sie z Wami oczywiscie, projekt jest ciekawy ale niestety doscys
    > niebezpieczny. miejmy nadzieje ze to sie zmieni...

    Zmieni się? Pod jakim względem? Wieczorem poczytałem to i owo na temat
    wcześniejszych projektów gościa, który kręci projektem, o którym teraz
    dyskutujemy i... i dochodzę do wniosku, że chyba desperacji się będą w to
    bawić.

  • 7. Data: 2010-01-16 15:46:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    > wcześniejszych projektów gościa, który kręci projektem, o którym teraz
    > dyskutujemy i... i dochodzę do wniosku, że chyba desperacji się będą w to

    a ja się zastanawiam, na czym on zarabia? tylko na oprocentowaniu
    środków, które ludzie wpłacają?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-01-16 16:54:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hisn03$26r7$1@opal.icpnet.pl

    > a ja się zastanawiam, na czym on zarabia? tylko na oprocentowaniu
    > środków, które ludzie wpłacają?

    na naiwnych i zdesperowanych ludziach?
    Czy rzeczywiście te kilka groszy oszczędności jest warte zabawy w taka para
    finansowe zabawki, które dodatkowo tworzą ludzie o nie najlepszej reputacji?
    Kantorów w Polsce z dobrymi kursami dostatek. Jeżeli nie w naszym mieście to
    w innych - np. tam gdzie rodzina nasza, więc zawsze mamy sensowną
    alternatywę dla zakupu waluty przez ww. serwisy.

  • 9. Data: 2010-01-16 20:47:24
    Od: euro <l...@w...pl>

    Valdi napisal:
    > "RobertS" news:hisn03$26r7$1@opal.icpnet.pl

    dziaisj byl reportaz na temat tej strony w tv tvn cnbc.
    system skojarza kupujacego i sprzedajacego ale nieefektywnie.
    nieraz ta inwestycja sie nie oplaca bo na tranzacje czeka sie kilka dni!
    dodatkowo brak zadnych zabezpieczen, sam kapital zakladowy spolki
    zatrwazajaco maly.

  • 10. Data: 2010-01-16 21:37:04
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 15 Sty, 20:24, euro <l...@w...pl> wrote:
    > Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
    > doswiadczenia?

    1. ja przetestuję na małej kwocie w poniedziałek. mam konto walutowe w
    WBK wiec po 30 minutach powinienem mieć walutę na koncie
    2. generalnie sprawdziłem kursy walut na walutomacie i w kantorze
    intraco w warszawie, z którego zwykle korzystam - w kantorze 1 grosz
    taniej
    3. ja też nie widzę tu żadnych gwarancji i zabezpieczeń, a dodatkowo
    przy dużych sumach można wymienić po kursie innym niż wstępnie
    prezentowany, co jest równoznaczne z graniem na kursach (tyle, że bez
    dużego lewara)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl