  • 1. Data: 2010-03-09 20:54:18
    Temat: (info) Wpłatomaty euronetu ruszają w Aliorze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Taką wiadomość właśnie w Aliorze zobaczyłem po zalogowaniu:

    "Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w marcu 2010 r. udostępniamy nową usługę wpłaty
    gotówkowej poprzez wpłatomaty. Początkowo Klienci Alior Banku będą mogli
    korzystać z urządzeń sieci Euronet znajdujących się na terenie Warszawy,
    w przyszłości, w miarę wzrostu zainteresowania Klientów usługą, planujemy
    rozszerzenie sieci wpłatomatów. Szczegóły dotyczące nowej usługi oraz
    lista dostępnych urządzeń znajdują się na stronie internetowej Alior
    Banku w sekcjach dotyczących kont osobistych w zakładkach ,,Karty".

    Jednocześnie informujemy, że od 9 marca zmianie ulegnie Regulamin Kart
    Płatniczych Alior Bank - tekst regulaminu został uzupełniony o regulacje
    dotyczące powyższej usługi."

    Powiem szczerze, że tego mi trochę brakowało. Jakby nie patrzeć Alior
    dalej napiera do przodu i uatrakcyjnia ofertę. No i tak trzymać.

    Xenocide