  • 11. Data: 2011-06-16 06:39:15
    Temat: Re: [info] Znowu lokata wspólna w OF
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Do wskoczenia na kolejny próg już niewiele brakuje:

    "Założono już 9 959 lokat"

    ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2011-06-16 13:39:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Do wskoczenia na kolejny próg już niewiele brakuje:
    >
    > "Założono już 9 959 lokat"
    >
    > ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.

    Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa średnio 2 na minutę...

    witrak()

  • 13. Data: 2011-06-16 23:05:18
    Temat: Re: Znowu lokata wspólna w OF
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    MrMrooz <z...@g...pl> napisał(a):

    > Tylko wtedy kwota minimalna była 100o zł, teraz jest 500. Wydaje się,
    > że będzie łatwiej zebrać więcej wniosków.

    Jeśli oprocentowanie zależy od złożonych wniosków a nie założonych lokat, to
    możesz wnioski i na 15 K złożyć i ich nie opłacić, a licznik do
    oprocentowania i tak powinien podskoczyć.

  • 14. Data: 2011-06-17 12:11:47
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa średnio 2 na minutę...
    Ciekawe czy przekroczy 20tys. Jest ponad 16k a dnia ubywa :-)

    Czy komuś udało się złożyć więcej niż 7 wniosków? Przy poprzedniej wspólnej po
    7mym wniosku zniknęła mi z listy lokat do założenia. Teraz mam 7 wniosków i
    wciąż mam opcję złożenia kolejnego.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 15. Data: 2011-06-17 12:17:46
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MrMrooz <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    ..
    > Czy komuś udało się złożyć więcej niż 7 wniosków?

    Co się będę prosił, sam sprawdziłem. Wygląda że się nie da - dochodzi do momentu
    wpisania kodu sms i po wpisaniu poprawnego open twierdzi że to pole jest źle
    wypełnione.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2011-06-17 15:27:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MrMrooz wrote:
> [...]
    > wpisania kodu sms i po wpisaniu poprawnego open twierdzi że to pole jest źle

    Jest już grubo powyżej 17k ale coś się zacięło i żadnych nie
    przyjmuje.

    witrak()

  • 17. Data: 2011-06-17 20:06:56
    Temat: Re: [info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witrak() wrote:

    > Jest już grubo powyżej 17k ale coś się zacięło i żadnych nie
    > przyjmuje.

    Jest 19182. Idzie teraz w tempie 4 na minutę.

    No, może byście poskładali jakieś wnioski, żeby dobić do 20 000 ?

    W końcu wpłacać nie trzeba... :-)

    witrak()

  • 18. Data: 2011-06-17 20:15:14
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > No, może byście poskładali jakieś wnioski, żeby dobić do 20 000 ?

    A obiecujesz, że nie będą do mnie wydzwaniać znowu?

  • 19. Data: 2011-06-17 20:17:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Konfabulator wrote:

    > A obiecujesz, że nie będą do mnie wydzwaniać znowu?

    Nie, nie obiecuję. Ale ja sam nie skorzystam, więc mój apel jest
    całkowicie bezinteresowny :-)

    witrak()

    PS. Jest już 19300 :-)

  • 20. Data: 2011-06-17 20:21:15
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > PS. Jest już 19300 :-)

    19321, więc chyba nie będę się pchał, i tak wszystko ładuję w antyinflacyjną :)