  • 21. Data: 2011-06-17 20:27:38
    Temat: Re: [info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@W...gazeta.pl wrote:

    > 19321, więc chyba nie będę się pchał, i tak wszystko ładuję w antyinflacyjną :)

    To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

    witrak()

  • 22. Data: 2011-06-17 20:32:37
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    > To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

    7 wniosków to dla mnie jakieś 2 minuty, a że cały czas obserwuję to jeszcze
    zdążę ;)

  • 23. Data: 2011-06-18 14:58:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 22:27:38 +0200, witrak() napisał(a):

    > To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

    Jednak miałeś nosa. Właśnie dostałem maila:

    Informujemy, że do dnia 17 czerwca 2011 r. zostało założonych 20 117
    Lokat Wspólnych, w związku z tym w dniu 18 czerwca 2011 r. Bank ustala
    oprocentowanie na poziomie 5,39%.

    Jednocześnie z przyjemnością zawiadamiamy, iż oferta Lokaty Wspólnej
    została przedłużona do dnia 19 czerwca 2011 r. To dodatkowy czas na
    złożenie wniosku i osiągnięcie wyższego oprocentowania na lokacie.

    Xenocide

  • 24. Data: 2011-06-19 20:03:22
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Widac juz, ze bedzie 5,39... Kwota optymalna?