eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ing] bankomaty[ing] bankomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ing] bankomaty
    Date: Mon, 3 Mar 2003 11:32:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: n...@o...pl@kat02236061.visp.energis.pl
    Message-ID: <b3vb6e$3s8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat02236061.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1046687758 3976 62.29.236.61 (3 Mar 2003 10:35:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Mar 2003 10:35:58 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225147
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,


    Wczoraj próbowałem moją kartą maestro pre-paid ING wypłacić gotówkę. Po 19.

    Jeden bankomat na zewnątrz oddziału od razu powiedział, iż jest chwilowo
    niedostępny i nie mam do niego pretensji. :-)

    Ale drugi bankomat lubił się droczyć z klientami. Saldo potrafił sprawdzić.
    Ale już po próbie wypłacenia chociażby 10 PLN bez wydruku zawsze wypisywał
    bardzo miły tekst: "brak urządzenia wymaganego do zrealizowania transakcji".
    :-)

    No to ja się pytam jakiego urządzenia mu brakowało, do jasnej choinki? :-)
    Kasetkę w pieniędzmi mu ukradli? :-))



    A serio - skoro potrafił sprawdzić saldo... To chyba i mógł wypłacić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1