  • 1. Data: 2011-06-09 15:42:59
    Temat: inkaso/realizacja czeku z UK
    Od: bulba <s...@t...com>

    hej,

    Ano mam czek na moje nazwisko (nie ze zwrotem podatku) i chce wyciągnąć
    korzystnie te kasę. Gdzie się udać, żeby zbytnio ie ucierpieć i nie
    trwało to pół roku. Widzę, że ten wysyp firm realizujących czeki zajmuje
    się wyłącznie czekami 'skarbowymi'. A co z czekiem od ubezpieczyciela?
    Bank to NATWEST.

    pzdr.

    Piotr

  • 2. Data: 2011-06-10 01:52:06
    Temat: Re: inkaso/realizacja czeku z UK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "bulba" <s...@t...com> wrote in message
> [...]
    > to pół roku. Widzę, że ten wysyp firm realizujących czeki zajmuje się
    > wyłącznie czekami 'skarbowymi'. A co z czekiem od ubezpieczyciela? Bank to

    czeki do inkasa z wystawienia prywatnego, wczesniej nalezy otworzyc
    bezplatny rach biez GBP.
    np BZWBK- koszty 150zl+ ok 10 funtow (dodatkowo bank posredn.), -to dla
    wiekszej kwoty, czas ocz. przewaznie 3-tyg.
    Dla malych kwot ponizej 1,5 tys funtow to maja opcje za 25 lub ok 40 zl ale
    czekasz chyba pare miesiecy.-dokladnie do poczytania w tabeli oplat- inkaso
    czekow