    From: "Tomasz" <T...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: inteligo
    Date: Wed, 24 Mar 2004 12:47:04 +0100

    Mam indywidulane konto inteligo,
    ale jest jużfirma i czas przejść na firmowe :)

    konto firmowe inteligo trochę mnie odstrasza bo 4,50 za każdą wypłatę,
    a tych trochę bedzię, w końcu zawsze 1 piwo :))
    a firma dopiero startuje,
    szukam jakiejś alternatywy, czy mbank nie wiem - mieszkam na zadupiu i do
    euronetu daaaaleeeekoooo..
    a do PKO BP mam parę metrów,

    dalej,
    czy ktoś wie jakie warunki musi spełnić saldo konta indywidulanego inteligo
    oraz wpływy,
    by został przyznany ten debet do 2kzł?
    wpływy mam dzienne rzędu 60zł, saldo nie przekracza 1500zł bo zawsze _muszę_
    wybrać,
    a system inteligo jak twierdził tak twierdzi że nie mam zdolności
    kredytowej,
    tym baridzje że siedzę już z nimi rok - chyba za długo..

    i 3 pytanie,
    czy ktoś otrzymał z inteligo pieniądze za poleconych klientów?
    kiedyś poleciłem paru, wiem, że powinienem dostać zgodnie z promocją za nich
    $
    oczywiście inteligo e-maile wszystkei olewa, dopiero teraz kiedy mam kontakt
    z ciekawą gazetą,
    wystarczyło klika telefonów że bedize cikeawy artykuł o nabijaniu w butelkę,
    i już zadeklarowali się że otrzymam nagrody pieniężne za poleconych
    przelewem,

    chyba coś tu jest nie tak z tym bankiem........