eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] Jak powiedzieć klientowi: będzie drożej[inteligo] Jak powiedzieć klientowi: będzie drożej
  • Data: 2002-02-07 10:03:04
    Temat: [inteligo] Jak powiedzieć klientowi: będzie drożej
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Co ciekawsze fragmenty:

    Firmowe konta Inteligo w dniu 15 lutego podrożeją o 264%" - poinformował
    BiznesNet zbulwersowany klient tego wirtualnego banku.

    Powyższe zarzuty przedstawiciele Inteligo odpierają... raczej wymijająco.
    "Niezależnie od metody porównywania i przyjętych założeń aktywności klienta
    firmowego, konto Inteligo pozostaje bezapelacyjnie zarówno najwygodniejszym,
    jak i najzyskowniejszym kontem firmowym na rynku

    Rozżalenie klienta Inteligo wywołał nie tylko fakt wprowadzenia podwyżek i
    nowych opłat, ale także sposób jego podania. Klientom banku przysłano mail,
    w którym po typowym, marketingowym "plepleple" - informującym m.in. o
    obniżce ceny serwisu SMS - zamieszczono wiadomość o wprowadzeniu nowej
    taryfy i link do niej. Dopiero analiza zawartych w niej suchych danych
    pozwala klientowi zorientować się w nowej polityce cenowej


    Cały artykuł na stronie :
    http://www.biznesnet.pl/index.phtml?pg=wywiadownia&a
    =4117


    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net

    www.Oltex.NET - Internet, Document Management

    www.HOF.oltex.net - Odzieżowe Materiały Usztywniające
    www.Barbakan.oltex.net - Tradycyjna Kuchnia Polska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1