eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] faksuji QuickMoney[inteligo] faksuji QuickMoney
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [inteligo] faksuji QuickMoney
    Date: Fri, 25 Apr 2003 13:44:46 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: n...@o...pl@kat03180099.visp.energis.pl
    Message-ID: <b8b748$q64$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat03180099.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1051271112 26820 62.29.180.99 (25 Apr 2003 11:45:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Apr 2003 11:45:12 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:238265
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,


    Właśnie się niemiło zdziwiłem.
    Otóż przy przelewach _wychodzących_ QuickMoney nie ma opcji faksuj. Inteligo
    dość dziwnie to tłumaczy tym, że potwierdzenie może wydrukować sobie
    odbiorca przelewu i nie ma takiej potrzeby, aby istniała taka funkcja...

    No to ja pytam - a jeśli odbiorca wypiera się otrzymania przelewu?

    A druga sprawa - jeśli przelew zostanie wysłany zwykłym przelewem - a nie
    QuickMoney - opcja faksuj będzie dostępna... Gdzie tu logika??

    Dlatego męczcie inteligo w tej sprawie... Bo to jest bez sensu...


    Sprawa druga - w przeleach QuickMoney nie podaje się danych odbiorcy
    przelewu, tylko sam numer i tytuł... O tym też z nimi rozmawiałem. I także
    dziwna argumentacja, że przelewy chodzą online i nie ma możliwości
    weryfikacji tych danych... No to rzuciłem kilka przykładów - Lukas, mBank,
    Multibank i kilka innych... Jakoś sobie radzą... Także tutaj ich
    argumentacja jest dość dziwna...

    Sprawa trzecia - odbiorca przelewu QuickMoney nie dostaje razem z przelewem
    żadnych danych nadawcy, prócz numeru rachunku i tytułu... To jest już
    KOMPLETNIE bez sensu...


    Sam nic nie zdziałam - piszcie i dzwońcie do nich - może to coś w końcu
    ruszy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1