  • 1. Data: 2003-05-13 08:57:21
    Temat: [inteligo] karta sie konczy, co dalej?
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Data waznosci mojej karty jest 05/03. Co teraz mam zrobic? Sami podesla nowa
    karte, czy mam interwerniowac?
    Tak. Wiem, ze najlepiej jesli zadzwonie do nich, ale jakos nie lubie dzwonic
    do polskich instytucji (godzina czekania, itp.)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-05-13 09:43:29
    Temat: Re: [inteligo] karta sie konczy, co dalej?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "seba" <s...@w...wroc.pl> writes:

> [...]
    > Tak. Wiem, ze najlepiej jesli zadzwonie do nich, ale jakos nie lubie dzwonic
    > do polskich instytucji (godzina czekania, itp.)

    Przez internet:
    Moje dane / Zamów kartę Visa

  • 3. Data: 2003-05-13 10:13:00
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    > Moje dane / Zamów kartę Visa

    Senkju.

  • 4. Data: 2003-05-13 14:22:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Senkju.

    Nie dziękuj bo Ci kolega głupoty gada. Karta sama się wznowi.

    Teraz najprawdopodobniej będziesz miał dwie jak zamówiłeś. Którą
    aktywujesz - Twoja wola. :)
    Zapłacisz pewnie za wydanie obu. Ciekawe tylko czy można mieć dwie
    nieaktywne karty do jednego rachunku...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 5. Data: 2003-05-13 14:43:30
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

> [...]
    > aktywujesz - Twoja wola. :)
    > Zapłacisz pewnie za wydanie obu. Ciekawe tylko czy można mieć dwie

    No to bede mial dwie
    Czuje nadchodzace klopoty. Jeszcze US do mnie skoczy.

  • 6. Data: 2003-05-13 14:48:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > No to bede mial dwie
    > Czuje nadchodzace klopoty. Jeszcze US do mnie skoczy.

    Najlepiej zadzwoń do nich i wyjaśnij to.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-05-13 21:59:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziękuj bo Ci kolega głupoty gada. Karta sama się wznowi.

    By być ścisłym, o ile kiedyś z nie zrezygnował.

    Zamówienie pozwala dodatkowo wybrać sobie 'serce' zamiast 'guzika'
    (imho 'serce' jest ładniejsze), ustalić do którego rachunku karta
    będzie wydana i ... zamówić już nie czekając na automat.

    > Teraz najprawdopodobniej będziesz miał dwie jak zamówiłeś. Którą
    > aktywujesz - Twoja wola. :)

    Nie będzie miał dwóch. No chyba że trafił w moment gdy bank już mu
    wysłał nową kartę...

  • 8. Data: 2003-05-14 08:43:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87n0hqy0c2.fsf@pitagoras.odkryta.local...

    > By być ścisłym, o ile kiedyś z nie zrezygnował.

    Dało się wywnioskować, że nie zrezygnował... Mamy maj i do maja miał kartę
    ważną. Poza tym gdyby zrezygnował ze wznowienia - wiedziałby, że nie
    przyjdzie nowa i by nie pytał. :-)

    Ale nevermind... :)

    > Zamówienie pozwala dodatkowo wybrać sobie 'serce' zamiast 'guzika'
    > (imho 'serce' jest ładniejsze), ustalić do którego rachunku karta
    > będzie wydana i ... zamówić już nie czekając na automat.

    Zgadzam się z powyższym, ale:

    > Nie będzie miał dwóch. No chyba że trafił w moment gdy bank już mu
    > wysłał nową kartę...

    Nie tyle wysłał o ile rozpoczął proces produkcji karty. A kiedy rozpoczyna
    proces produkcji kart wznawianych - trudno mi określić. W końcu karta ważna
    tylko do maja 2003...

    A tak nawiasem mówiąc to inteligo bardzo słabo informuje o wznawianiu kart -
    nie zauważyliście?
    Przejrzałem ichnią www, ofertę i FAQ i ani słowa o wznowieniu. Jedynie
    regulamin, ale to mało kto czyta...
    Potem wychodzą sytuacje, że komuś karta się kończy i niepotrzebnie zamawia
    nową. Zresztą na tej stronie służącej do zamawiania kart wyraźnie powinno
    pisać, że karty, któym upłynie data ważności są automagicznie wznawiane i
    nie należy zamawiać nowej z serwisu www albo przez konsultanta...

    Już nastał okres wznowień kart, więc mogliby takie informacje dodać...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-05-14 09:49:18
    Temat: Re: [inteligo]2 karty - odkrecone
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Przemila pani na linii Inteligo przyjela moja dyspozycje anulowania karty,
    ktora zamowilem przez net.

  • 10. Data: 2003-05-14 10:31:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > aktywujesz - Twoja wola. :)
    > Zapłacisz pewnie za wydanie obu. Ciekawe tylko czy można mieć dwie

    Pewnie jakoś można, skoro wznowiona karta
    przychodzi z innym numerem.
    W zasadzie jest to nowa karta.

    Pzdr
    CEZ