  • Data: 2004-07-18 08:21:12
    Temat: [inteligo] procedury i logika
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Koledzy, Drogie Koleżanki [rotfl, ale mi powitanie wyszło :>]

    Sprawa wygląda tak. W inteligo po zgubieniu karty niekoniecznie trzeba
    ją od razu zastrzegać. Jest taka fajna opcja - blokady całości środków
    na rachunku. Powoduje to stworzenie blokady na 100% środków na rachunku
    i na wszystkie przyszłe wpływy [blokada sama się uaktualni].

    Gdy karta jednak się odnajdzie - blokadę można usunąć, a samej karty nie
    trzeba zastrzegać.

    Całkiem przydatna opcja. Tylko jest jedno ALE. Procedury bezpieczeństwa
    są tutaj dość... specyficzne. Poniżej trzy fakty:

    1.
    Zastrzeżenie karty NIE wymaga podania kodu z karty kodów.

    2.
    Stworzenie blokady własnej u konsultanta na jakąś stałą wysokość
    [dowolną zadeklarowaną przez klienta] NIE wymaga podania kodu z karty kodów

    3.
    Stworzenie blokady 'na wypadek zgubienia karty' - czyli opisywanej
    powyżej blokady 100% środków i wszystykich wpływów - UWAGA - WYMAGA
    podania kodu z karty kodów.

    Czy ktoś może mi jakoś logicznie uzasadnić taki wymóg w punkcie trzecim
    w kontekście, że w punktach 1 i 2 kodu nie trzeba ?
    Tym bardziej, że mówimy w końcu o blokadzie na wypadek zgubienia karty.
    Z kartą łatwo zgubić przecież także kartę kodów...

    Pozdrawiam,
    WN