  • 21. Data: 2004-08-04 08:30:54
    Temat: Re: inteligo...wrrr
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <b...@b...com>

    "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:drrug0547q9vj36kheenlvghq175cc45kb@4ax.com...
    Tue, 3 Aug 2004 12:17:39 +0200, w <cenok7$17e$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "PshemeK" <p...@o...pl> napisał(-a):

    > Być może. Ale to nie zmienia faktu, że nie rozumiem dlaczego nazywasz
    > debilem kogoś, kto stara się jak najlepiej zabezpieczyc Twoją kasę.

    >Tak a propos "zabezpieczeń" w tym parabanku -- dalej jest tak, że podczas
    >ładowania strony klikasz w pole Hasło, zaczynasz wpisywać hasło, a po
    >załadowaniu skrypt przenosi ciebie do pola Identyfikator i ku uciesze
    >zgromadzonej obok ciebie gawiedzi pojawia się tam piękne "dupa1234" albo
    coś w tym stylu? ;))

    Fakt . Sam sie na to dwukrotnie nadziałem, dobrze że nikt koło mnie nie
    siedział :) Teraz prewencyjnie czekam chwilę aż sie na nieszczęsna strona
    załaduje.

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 22. Data: 2004-08-04 08:35:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Radoslaw Krzyzan wrote:

    > Fakt . Sam sie na to dwukrotnie nadziałem,

    nie takiego nie widzialem
    czy mówicie o stronie https://secure.inteligo.com.pl/web/
    - mi sie laduje szybko i kursor mam w polu identyfikator
    *** blad ***

  • 23. Data: 2004-08-04 08:55:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik blad napisał:

    > nie takiego nie widzialem
    > czy mówicie o stronie https://secure.inteligo.com.pl/web/
    > - mi sie laduje szybko i kursor mam w polu identyfikator

    To watek dla szybkich, bo sie banki zmieniaja jak rekawiczki. Tym razem
    bylo o mBanku. ;-)

    Bartol

  • 24. Data: 2004-08-04 10:39:05
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 4 Aug 2004 10:35:52 +0200, w <ceq763$bqv$1@atlantis.news.tpi.pl>, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(-a):

    > nie takiego nie widzialem
    > czy mówicie o stronie https://secure.inteligo.com.pl/web/
    > - mi sie laduje szybko i kursor mam w polu identyfikator

    Nie, chodzi o mBank. W Inteligo jest (było przynajmniej) wzorowo. IE potrafi
    zapamiętać identyfikator i nie ma szansy na wklepanie hasła w polu Login :)

  • 25. Data: 2004-08-04 14:11:02
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Eeeee? Paszczowo przez telefon? A gdzie tak maja? W moich bankach zawsze
    > hasla leca z klawiatury.

    W Twoim ulubionym banku :) Bankowość telefoniczna w BPHu. Przy potwierdzaniu
    przelewów podaje się 3 cyfry z hasła 6-cio cyfrowego. Ustnie. Oczywiście
    zanim się połączysz z konsultantem jest weryfikacja za pomocą numeru klienta
    i 4-cyfrowego PINu wklepywanych z telefonu. Ale cyfry z hasła podaje się
    ustnie.
    A w mBanku się klepie wszystko z kalawiaturki, tak?
    A jak dzwonisz z komórki to co ? Musisz machać ręką jak jakiś szaleniec?
    komórka przy uchu,
    - cyfre 3
    komórka przed oczy - klawisz - komórka do ucha
    - cyfre 6
    komórka przed oczy - klawisz - komórka do ucha

    Ile tam tych cyfr wymagają? Teraz to się nie dziwie , że narzekasz :)

    > Niech podsluchuja. Hasla jednorazowe lub token zalatwiaja sprawe.

    Czy ja wiem ? Token jak zgubisz albo Ci ktoś podpieprzy, to jest spory
    koszt, bo wydanie nowego z tego co wiem, kosztuje (tak było w e-PKO).
    A hasła jednorazowe.... Jak dla mnie to zdrapki to troche prymitywna
    metoda....
    Fajnie by było, jakby w BPH można było stworzyć więcej kluczy i je jakoś
    podopisywać do konkretnych operacji. Że np. takim kluczem moge podpisać
    przelewy tylko do jakiejś tam kwoty, do większej innym, itp. Oczywiście
    nieobowiązkowo. Jak ktoś chce to niech ma jeden klucz do wszystkiego.
    No ale takie możliwości systemów bankowości internetowej to chyba przyszłość
    :) Przynajmniej dla klienta detalicznego.....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 26. Data: 2004-08-05 16:01:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

> [...]
    > i 4-cyfrowego PINu wklepywanych z telefonu. Ale cyfry z hasła podaje się

    Acha. Tam to tylko raz dzwonilem, bo mi blokady pozakladali, a
    transakcje nie przeszly. Strasznie duzo kombinowania przy tym bylo
    (polaczenie sie z odpowiednia osoba po odpowiedniej weryfikacji). Wiecej
    nie probowalem. Zniechecilem sie.

> [...]
    > komórka przed oczy - klawisz - komórka do ucha
    > - cyfre 6
    > komórka przed oczy - klawisz - komórka do ucha

    No z klawiaturki. Dlatego lubie Inteligo i Millenium. Wali sie cale
    haslo na raz i po sprawie.

    > Ile tam tych cyfr wymagają? Teraz to się nie dziwie , że narzekasz :)

    Chyba trzech. I chyba z szesciu, ale tego nie pamietam.

    > Czy ja wiem ? Token jak zgubisz albo Ci ktoś podpieprzy, to jest spory
    > koszt, bo wydanie nowego z tego co wiem, kosztuje (tak było w e-PKO).

    Mi sie podobal token Citi. Zeby cos zrobic trzeba bylo go PINem
    potraktowac, wiec dla zlodzieja/znalazcy byl bezuzyteczny calkowicie
    (zeby chociaz za kalkulator mogl robic ;-) ).

    > A hasła jednorazowe.... Jak dla mnie to zdrapki to troche prymitywna
    > metoda....

    Dobre sa. A zdrapki Inteligo jeszcze lepsze.

    O kurka, kolejne hasla? ;-)))))

    Bartol