-
11. Data: 2004-06-01 10:18:33
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: "darsoon" <d...@o...pl>
Użytkownik "Lukasz C." <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0b00.000000fe.40bc55ef@newsgate.onet.pl...
> Dla ePKOwcow nie dziala dalej (przynajmniej dla mnie). Po wpisaniu
odpowiedzi z
> tokena pojawia sie:
> Błąd komunikacyjny.
> Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji: problemy z komunikacją z
systemem bankowym.
> Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, zgłoś go
konsultantowi
> Inteligo.
Tez jestem ePKOwcem i mi działa. Bardzo wolno ale chodzi. Logowałem
się z tokenem.
--
Pozdrawiam
Darsoon
-
12. Data: 2004-06-01 10:23:26
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl>
> > Dla ePKOwcow nie dziala dalej (przynajmniej dla mnie). Po wpisaniu
> odpowiedzi z
> > tokena pojawia sie:
> > Błąd komunikacyjny.
> > Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji: problemy z komunikacją z
> systemem bankowym.
> > Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, zgłoś go
> konsultantowi
> > Inteligo.
>
> Tez jestem ePKOwcem i mi działa. Bardzo wolno ale chodzi. Logowałem
> się z tokenem.
No mi za 4 podejsciem tez ruszylo. :)
Mam nadzieje, ze to cale Inteligo normalnie dziala szybciej, bo jak narazie to
tragedia - jeszcze nie przebrnalem przez te ekrany 'powitalne' a jestem
zalogowany juz od dobrych 10 minut.
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
13. Data: 2004-06-01 10:33:38
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: SebCz <a...@K...pl>
> No mi za 4 podejsciem tez ruszylo. :)
>
> Mam nadzieje, ze to cale Inteligo normalnie dziala szybciej, bo jak
> narazie to
> tragedia - jeszcze nie przebrnalem przez te ekrany 'powitalne' a jestem
> zalogowany juz od dobrych 10 minut.
No ja tez mam taką nadzieję - normalnie śmiga zawsze, ale teraz to są
warunki extremalne - wszyscy chcą sprawdzić co i jak idzie :) Ja nawet nie
próbuję.
---
Pozdrawiam
Sebcz
---
zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)
-
14. Data: 2004-06-01 13:35:30
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: poilkj <u...@d...invalid>
SebCz wrote:
>
>
> No ja tez mam taką nadzieję - normalnie śmiga zawsze, ale teraz to są
> warunki extremalne - wszyscy chcą sprawdzić co i jak idzie :) Ja nawet
> nie próbuję.
Dokładnie. Wszyscy nagle chcą się tam zalogować. Tego nie wytrzyma żaden
system.
Dlatego po prostu najlepiej zrobić to jutro, a nie dzis.
Nie sądzę, aby wszyscy mieli nagłą potrzebę już dziś skorzystania z
usług banku po za zwykłą ciekawością.
Inteligo na co dzień chodzi bardzo sprawnie.
-
15. Data: 2004-06-01 13:42:33
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>
Witam,
Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
korztsac w tym samym czasie.
Zabezpiecz sie....
inteligo po prostu olalo klientow.
piotr
-
16. Data: 2004-06-01 14:00:08
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: " Zowix" <z...@N...gazeta.pl>
> Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
> Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
> korztsac w tym samym czasie.
> Zabezpiecz sie....
> inteligo po prostu olalo klientow.
To proponuje jeszcze dzisiaj udać się na pocztę i wyslać do banku
wypowiedzenie umowy, a nie narzekać w każdym temacie na Inteligo. Co tu silą
trzymają w tym banku. Wybór masz szeroki. To już się dziecinne robi, aby
zakladać 3 wątki i w każdym pisać to samo.
Przypominam, że jest to pierwszy od bardzo dawna pad systemu w Inteligo
(przynajmniej ja nie przypominam sobie, aby przez ostatni rok cos wysiadlo)
Poza tym od kilku dni wisiala notka na stronie glównej, można bylo się do
tej sytuacji przygotować.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
17. Data: 2004-06-01 14:41:53
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: poilkj <u...@d...invalid>
iczek wrote:
> Witam,
>
> Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
> Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
> korztsac w tym samym czasie.
Ty chyba chory jesteś.
Taki system byłby w 90 % niewykorzystany i kosztowałby majątek.
Nikt nie ma takiego systemu.
Wypowiadasz się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia.
Inne systemy "nie internetowe" są nieczynne w dużej części w soboty i
niedziele i takie operacje zwykle robi się w tym czasie nawet o tym
klientów nie powiadamiając.
W systemach internetowych bank jest otwarty 24 godziny na dobe i nie da
się tego zrobić w sposób niewidoczny dla użytkownika.
Takie przerwy w pracy banku były są i będą.
-
18. Data: 2004-06-01 14:44:47
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: poilkj <u...@d...invalid>
Zowix wrote:
> Przypominam, że jest to pierwszy od bardzo dawna pad systemu w Inteligo
To nie jest pad systemu.
Poślizgiem banku było nie wyrobienie się do godz 10 tak jak planowali.
Potem system już działał, ale ze względu na olbrzymią liczbę osób
chcących się po raz pierwszy zalogować do systemu działa on strasznie wolno.
To jest po prostu przeciążenie systemu, które na co dzień się nie
zdarza, bo nawet 10% z tego co dzisiaj nie jest zalogowanych w systemie.
-
19. Data: 2004-06-01 15:07:00
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: Miernik <m...@c...pl>
iczek <p...@i...fot.pl> wrote:
>
> Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
> Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
> korztsac w tym samym czasie.
> Zabezpiecz sie....
ROFTL...
A Poczta Polska ma 30 milionów klientów, i powinna założyć że wszyscy
przyjdą na pocztę w tym samym momencie, tak?
Tak, i na pewno rozsądne jest kupować kilka/kilkanaście razy
potężniejszy i droższy system, z powodu sytuacji która zdarza się raz
na 10 lat.
Dobrze że nie pracujesz w dziale planowania Inteligo, bo byśmy płacili
po 100 PLN miesięcznie za prowadzenie konta by się te wydatki na moce
przerobowe użyte raz w życiu zwróciły.
--
Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info
___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
http://www.miernik.ctnet.pl/
-
20. Data: 2004-06-01 17:39:59
Temat: Re: inteligo zniklo
Od: Admiral <a...@o...pl.nospam>
Miernik wrote:
> iczek <p...@i...fot.pl> wrote:
>
>>Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
>>Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
>>korztsac w tym samym czasie.
>>Zabezpiecz sie....
>
>
> ROFTL...
> A Poczta Polska ma 30 milionów klientów, i powinna założyć że wszyscy
> przyjdą na pocztę w tym samym momencie, tak?
>
> Tak, i na pewno rozsądne jest kupować kilka/kilkanaście razy
> potężniejszy i droższy system, z powodu sytuacji która zdarza się raz
> na 10 lat.
>
Zle przygotowano ta zmiane nie dlatego, ze nie zakupiono urzadzen
mogocych obsluzyc taki ruch, ale dlatego, ze nie rozlozyli tego w czasie.
Czemu najpierw nie podlaczono wszystkiego, potem stopniowo nie
przesylano pakietow i dopiero kazano sie logowac?
Tylko jakos wszystko od tylu...;-(
Pozdr.,
Piotr