  • 21. Data: 2004-06-01 18:19:56
    Temat: Re: inteligo zniklo
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Admiral <a...@o...pl.nospam> wrote:

    > Zle przygotowano ta zmiane nie dlatego, ze nie zakupiono urzadzen
    > mogocych obsluzyc taki ruch, ale dlatego, ze nie rozlozyli tego w czasie.
    > Czemu najpierw nie podlaczono wszystkiego, potem stopniowo nie
    > przesylano pakietow i dopiero kazano sie logowac?

    Żeby mieć bajzel przez pare dni a nie przez pare tygodni/miesięcy ?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 22. Data: 2004-06-01 20:38:22
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Admiral wrote:

> [...]
    > Czemu najpierw nie podlaczono wszystkiego, potem stopniowo nie
    > przesylano pakietow i dopiero kazano sie logowac?

    Możesz rozwinąć swą myśl, bo nic nie rozumiem.
    Co to znaczy najpierw nie podłączono wszystkiego?
    I jak mam rozumieć, a potem kazano się logować?

  • 23. Data: 2004-06-01 22:38:34
    Od: n...@o...pl

    > Witam,
    >
    > Argument zalogowania sie wszystkich jest co najmniej nie na miejscu !
    > Jesli przwidujes zsystem na iles set tysiecy ludzi to zaloz ze wszyscy beda
    > korztsac w tym samym czasie.
    > Zabezpiecz sie....
    >
    > inteligo po prostu olalo klientow.

    Przestań już. Wyluzuj. Doradzasz by Inteligo zabezpeiczyło się...
    A czemu sam się nie zabezpieczysz? Załóż dwa lub trzy rachunki w różnych
    bankach, awaria jednego nie będzie powodowała tych żali i ujadania twoich. Nikt
    z bywalców pbb (stałych) nei panikuje jak ty, nie pluje jadem w każdym wątku...
    Takie coś mogło się stać, trzeba czekać. Opluwanie nic nie przyspieszy.
    Sam sie nie zabezpieczyłeś. Można mieć dwa lub więcej rorów. Można mieć dwie
    lub więcej kart. Można mieć karty dwóch lub więcej systemów. Można pomyśleć,
    zanim napisze się o olewaniu...

    n.

  • 24. Data: 2004-06-03 13:55:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    n...@o...pl napisał:
    > Można mieć dwa lub więcej rorów. Można mieć dwie lub więcej kart.
    > Można mieć karty dwóch lub więcej systemów.

    I to jest fajne, że dożyliśmy czasów, gdzie możliwe jest posiadanie kont
    bez opłat. I że jest taka konkurencja na rynku, gdzie biją się o klienta. :)

    Pozdrawiam,

    K.