  • 1. Data: 2009-06-24 20:24:49
    Temat: interwencja na franku
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    http://pb.pl/2/a/2009/06/24/Frank_mocno_potanial2

    czyzby koło ratunkowe dla kredytobiorcow ? Aby nie z betonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-06-25 10:13:55
    Temat: Re: interwencja na franku
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Zbyszek wrote:

    > http://pb.pl/2/a/2009/06/24/Frank_mocno_potanial2
    >
    > czyzby koło ratunkowe dla kredytobiorcow ? Aby nie z betonu.

    ciekawi mnie dlaczego tylko frank. Jakos to dziwne, ze usd i euro nie sa
    jakos takie wazne.
    Nie mam zupelnie pojecia dlaczego, ale faktyczniefunt jest wazniejszy od
    euro na dzis dla rzadu

  • 3. Data: 2009-06-25 10:30:45
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jeremiasz Kafelski pisze:

    > ciekawi mnie dlaczego tylko frank. Jakos to dziwne, ze usd i euro nie sa
    > jakos takie wazne.
    > Nie mam zupelnie pojecia dlaczego, ale faktyczniefunt jest wazniejszy od
    > euro na dzis dla rzadu

    To byla Interwencja Narodowego Banku Szwajcarii.

  • 4. Data: 2009-06-25 19:15:36
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    iktorn wrote:

    > To byla Interwencja Narodowego Banku Szwajcarii.

    masz na to jakis dowod?

  • 5. Data: 2009-06-25 19:36:42
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Cze, 21:15, Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>
    wrote:

    > masz na to jakis dowod?

    śmieszne ... cały świat o tym wie, a ty szukasz działań 'rządu'
    dopisz historie, że któryś członek rządu ma kredyt w CHF i po prostu
    "kręcą lody"