  • 1. Data: 2009-06-25 05:24:41
    Temat: WGPW w INTELIGO
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Lepiej pozno niz wcale

    Leszek

  • 2. Data: 2009-06-26 13:33:37
    Temat: Re: WGPW w INTELIGO może za kolejne 6 lat ? ;)
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Lepiej pozno niz wcale

    Ale to jest bardziej 'wcale' niż 'lepiej'. Do podpisania jest aneks do umowy
    brokerskiej z BDM PKO BP a nie do rachunku INTELIGO:

    http://www.dm.pkobp.pl/download/aneksy/Aneks_roz_fun
    _rach.pdf

    Cytat z:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_maklerski.htm

    "Rachunki maklerskie
    Teraz w Inteligo bezpośrednio ze swojego konta możesz mieć dostęp do swojego
    rachunku maklerskiego prowadzonego w Domu Maklerskim PKO BP.

    Nowa usługa w koncie Inteligo umożliwia Ci:

    * przeglądanie informacji na temat rachunków maklerskich i papierów
    wartościowych znajdujących się na tych rachunkach,
    * automatyczne pobieranie środków z rachunku Inteligo na potrzeby
    realizacji zleceń na Giełdzie Papierów Wartościowych (uwaga: sam ustalisz
    limit kwoty, do wysokości której będzie możliwe automatyczne pobieranie
    środków z rachunku Inteligo, w momencie powiązania rachunków),
    * sprawdzanie bieżącego stanu finansów na rachunku maklerskim, m.in. kwoty
    środków dostępnych pod zlecenie, gotówki, wysokości należności oraz danych
    dotyczących rozliczenia transakcji z odroczonym terminem płatności,
    * sprawdzanie wyceny papierów wartościowych,
    * dostęp do informacji na temat notowań, oferty Domu Maklerskiego PKO BP
    SA oraz Tabeli Opłat i Prowizji.

    Aby skorzystać z usługi wystarczy, że podpiszesz aneks do umowy o świadczeniu
    usług brokerskich przez Dom Maklerski PKO PB wraz z oświadczeniem. Możesz to
    zrobić w jednym z Punktów Obsługi Klientów Domu Maklerskiego PKO BP lub pobrać
    dokument ze strony, wypełnić i odesłać pocztą na adres: Dom Maklerski PKO
    Banku Polskiego, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa lub dostarczyć do Punktu
    Obsługi Klientów DM PKO BP.

    Uwaga! Powiązanie może być dokonane tylko w stosunku 1:1, czyli jeden rachunek
    maklerski z jednym rachunkiem Inteligo. Oznacza to, że jeżeli posiadasz klika
    rachunków maklerskich, będziesz mógł je obsługiwać pod warunkiem, że
    korzystasz z kilku rachunków w koncie Inteligo.

    Wykorzystywanie środków dostępnych na rachunku Inteligo do rozliczania
    transakcji dokonywanych na rachunku inwestycyjnym nie jest związane z
    ponoszeniem przez Ciebie dodatkowych opłat. "

  • 3. Data: 2009-06-27 13:29:24
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Tak, ale chyba w to wchodzi rowniez przeniesie papierow z innego DM?

    Leszek

  • 4. Data: 2009-06-28 17:40:31
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    | Tak, ale chyba w to wchodzi rowniez przeniesie papierow z innego DM?
    |
    | Leszek

    Leszku, przeniesienie papierów zawsze jest dość kosztowne. Znacznie
    korzystniejsze jest posiadanie w pierwszym okresie 2 rachunków w 2 roznych BM -
    czyli stopniowe zamykanie pozycji w jednym, a otwieranie w drugim biurze.
    Nie jest wykluczone, że dostrzeżesz tez korzyści posiadania dwóch rachunków w 2
    różnych BM ;)
    Barbara

  • 5. Data: 2009-07-01 13:31:19
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Nie jest wykluczone, że dostrzeżesz tez korzyści posiadania dwóch
    > rachunków w 2
    > różnych BM ;)

    Nie inwestuje w kontrakty terminowe, bo nie mam za duzo pieniedzy, tylko w
    akcje

    Leszek