  • 1. Data: 2009-04-07 09:01:40
    Temat: jak bzwbk "zwraca" za kartę?
    Od: " " <b...@g...pl>

    jak bzwbk "zwraca" za kartę?
    Witacie mam pytanie mam kartę w BZWBK - visa Newsweek
    - bank na rachunku karty zrobi obciążenie - oplata za kartę i uznanie?
    Czy jeśli spełnię warunku "free" nic nie będzie?

    Warunki mam dawno spełnione... interesuje nie w jakim miesiącu bank dokona
    "poboru" opląty jak mam kartę do 6/10 - to w pierwszych dniach lipca??

  • 2. Data: 2009-04-07 09:15:28
    Temat: Re: jak bzwbk "zwraca" za kartę?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 09:01:40 +0000, napisał(a):

    > Witacie mam pytanie mam kartę w BZWBK - visa Newsweek - bank na rachunku
    > karty zrobi obciążenie - oplata za kartę i uznanie? Czy jeśli spełnię
    > warunku "free" nic nie będzie?

    W przypadku karty Money.pl nic nie pobiera i nic nie musi zwracać.
    Wierzę, że w przypadku Newsweek jest podobnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-07 09:51:03
    Od: k...@o...pl

    On 7 Kwi, 11:15, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > W przypadku karty Money.pl nic nie pobiera i nic nie musi zwracać.
    > Wierzę, że w przypadku Newsweek jest podobnie.
    Za pewne gdyż "zwykłe" karty BZWBK mają tak samo
    - po prostu nie ma pobranej opłaty za kartę.