  • 1. Data: 2009-02-23 20:56:38
    Temat: jak długo uprawomacnia się wpis do KW?
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    Mam kredyt hipoteczny. Zgodnie z umową, w ciągu miesiąca po uprawomocnieniu
    się wpisu do KW, mają bniżyć mi odsetki o 0,5%. Data wpisu to 02.01.2009.
    Kiedy się upominać?
    jk

  • 2. Data: 2009-02-23 21:38:37
    Temat: Re: jak długo uprawomacnia się wpis do KW?
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    14 dni.

    Na samym dole odpisu miałeś to napisane

    paul.

  • 3. Data: 2009-02-23 22:19:08
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > 14 dni.

    Czasami jest 7 dni

    > Na samym dole odpisu miałeś to napisane

    Fakt

    --
    Darek

  • 4. Data: 2009-02-23 22:38:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Mam kredyt hipoteczny. Zgodnie z umową, w ciągu miesiąca po
    > uprawomocnieniu się wpisu do KW, mają bniżyć mi odsetki o 0,5%. Data wpisu

    po 7 / 14 dniach idz do KW weź odpis i do banku zanieś
    masz napsianie w pisemku z sądu ( o ile dostałes).

  • 5. Data: 2009-02-24 00:37:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Lut, 21:56, "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> wrote:
> [...]
    > się wpisu do KW, mają bniżyć mi odsetki o 0,5%. Data wpisu to 02.01.2009.

    Wpis jest skuteczny od daty złożenia wniosku.

  • 6. Data: 2009-02-24 01:32:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Wpis jest skuteczny od daty złożenia wniosku.

    1) Nawet jak wniosek zostanie odrzucony?

    2) Kolega się pytał o prawomocność wpisu, a więc jaki długi jest okres
    od rozpatrzenia wniosku i wydania postanowienia do momentu aż przestaje te
    postanowienie być zaskarżalne.

  • 7. Data: 2009-02-24 08:27:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    21 dni.