  • 1. Data: 2009-02-23 20:09:16
    Temat: WIBOR 6M - BZWBK
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Witam serdecznie
    Mam następujące pytania związane z kredytem hipotecznym, dokładnie
    mówiąc chodzi o wibor 3M w banku BZWBK.
    1. czy ktoś może podać mi dokładny adres gdzie można znaleźć informacje
    jaki jest aktualny wibor 3M w banku BZWBK który biorą obecnie przy
    wyliczaniu kredytów?? Oczywiście na stronie jest informacja na temat
    wibor 6 m oraz informacje o wiborze 3m ale historyczne (wykresu można
    sobie odczytać jaki był w danym dniu), tylko że mnie interesuje obecny..
    2. jak bank BZWK wylicza u siebie wibor, bo np. PeKaO bierze od 1 do 25
    dnia miesiąca poprzedniego...
    3. czy ktoś jest w stanie podać jakie są dokładne koszty pośrednie przy
    kredycie branym z BZWK

    z góry dziękuje za informacje

  • 2. Data: 2009-02-23 22:17:05
    Temat: Re: WIBOR 6M - BZWBK
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > 1. czy ktoś może podać mi dokładny adres gdzie można znaleźć informacje
    > jaki jest aktualny wibor 3M w banku BZWBK który biorą obecnie przy
    > wyliczaniu kredytów??

    Nie ma czegoś takiego jak "aktualny wibor w banku BZWBK".
    Wibor jest jeden dla wszystkich banków, tylko zależy z jakiego dnia jest
    uwzględniany.
    Wartości znajdziesz np. tu:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/components/elw/inde
    x.html?what=3M&zakladka=wibor&gclid=CNzrmIXU85gCFQdT
    tAodo06m1w

    > tylko że mnie interesuje obecny..

    Na 23/02/2009 - WIBOR 6 M = 4.7400; WIBOR 3 M = 4,6800
    Na koniec 2008 roku odpowiednio = 5,9500; 5,8800

    > 2. jak bank BZWK wylicza u siebie wibor, bo np. PeKaO bierze od 1 do 25
    > dnia miesiąca poprzedniego...

    Nie wylicza sobie, tylko uwzględnia z konkretnego dnia. A z jakiego
    konretnie, to już się musisz w banku spytać albo w umowie przeczytać.
    Prawdopodobnie będzie to przedostatni dzień roboczy okresu rozrachunkowego,
    ale upewnij się, bo tylko strzelam.

    > 3. czy ktoś jest w stanie podać jakie są dokładne koszty pośrednie przy
    > kredycie branym z BZWK

    A w banku BZWBK nie ma jakiejś infolinii czy czegóś podobnego? ;-) Nie
    sądzę, by ktoś na grupie znał aż takie szczegóły, ale może ...

  • 3. Data: 2009-02-24 14:04:13
    Od: " " <z...@W...gazeta.pl>

    Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):

    > 1. czy ktoś może podać mi dokładny adres gdzie można znaleźć informacje
    > jaki jest aktualny wibor 3M w banku BZWBK który biorą obecnie przy
    > wyliczaniu kredytów??

    W BZ WBK brany jest wibor3m z dnia wypłaty kredytu (całego czy pierwszej
    transzy). I potem aktualizowany co trzy miesiące od tej daty. Do wstępnej
    symulacji przyjmowany jest wibor3m z danego dnia, np. z dzisiaj. Na www
    pewnie nie ma tej wartości, ale pracownicy banku mają do nich dostęp.

  • 4. Data: 2009-02-24 17:46:27
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Baloo pisze:

> [...]
    x.html?what=3M&zakladka=wibor&gclid=CNzrmIXU85gCFQdT
    tAodo06m1w

    > Na 23/02/2009 - WIBOR 6 M = 4.7400; WIBOR 3 M = 4,6800
    jaki okres wybrałeś że wyszedł Ci Wibor 3 M - 4,68 ???

  • 5. Data: 2009-02-24 20:27:08
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w wiadomości

    > jaki okres wybrałeś że wyszedł Ci Wibor 3 M - 4,68 ???

    Nie brałem pod uwagę żadnego okresu, tylko przykładowo podałem WIBOR na
    dzień 23/02/2009.