    From: Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak działa automatyczna spłata zadluzenia KK ?
    Date: Tue, 04 Dec 2012 07:07:32 +0100

    witam,
    czy szanowni grupowicze mogą mnie oświecić jak działa instytucja
    automatycznej spłaty zadłużenia na karcie w różnych bankach?
    Pewien bank mówi: że automatyczna spłata dotyczy TYLKO środków, ktore
    zadłużyły rachunek karty w poprzednim okresie rozliczeniowym.
    Czyli: jesli wydałem z karty 500 PLN w 28 dniu miesiąca, a na 30 dzien
    mam ustawiona automatyczną spłate, to ta kwota NIE spłaci sie
    automatyczne w tym samym miesiącu tylko w nastepnym....
    Dosyć mgliście rozumuję, ze to wszystko jest po to aby bank sobie jednak
    naliczył odsetki (po okresie bezodsetkowym...)
    pozdrawiam, marek