  • 1. Data: 2012-08-09 16:53:42
    Temat: jak najtaniej PayPal płatność dolarami
    Od: " " <m...@g...pl>

    hej

    Czeka mnie kilka zakupów za które płacić mam PayPal w $.
    Jak to zrobić aby zminimalizować koszta przewalutowań itp
    i w miarę bezpiecznie (KK to bym chyba nie chciał podpinać).

  • 2. Data: 2012-08-09 17:58:16
    Temat: Re: jak najtaniej PayPal płatność dolarami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...pl wrote:
    > hej
    >
    > Czeka mnie kilka zakupów za które płacić mam PayPal w $.
    > Jak to zrobić aby zminimalizować koszta przewalutowań itp
    > i w miarę bezpiecznie (KK to bym chyba nie chciał podpinać).

    najlepiej to zrobic jak to powinno byc zrobione.
    zalozyc konto na paypal podpiac konto, albo karte. zaplacic.

    twoj czas zmarnowany na szukaniu jak zaoszczedzic 5 zl jest wiecej wart
    niz to 5 zl.

  • 3. Data: 2012-08-09 20:48:57
    Od: " " <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > najlepiej to zrobic jak to powinno byc zrobione.
    > zalozyc konto na paypal podpiac konto, albo karte. zaplacic.
    >
    > twoj czas zmarnowany na szukaniu jak zaoszczedzic 5 zl jest wiecej wart
    > niz to 5 zl.

    dlatego pytam, by go zmarnować jak najmniej ;)

    przy 500$ też tylko 5 pln ? obawiam się, że więcej

  • 4. Data: 2012-08-10 07:30:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sie, 20:48, " " <m...@g...pl> wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> napisa (a):

    > dlatego pytam, by go zmarnowa jak najmniej ;)
    >
    > przy 500$ te tylko 5 pln ? obawiam si , e wi cej

    Najtaniej to wyrobic sobie najtansza KK Polbanku z niskim limitem,
    podpiac do Pay Pal i ustawic na platnosc z KK w USD (to juz trzeba
    sie naszukac w opcjach Pay Pal - bardzo zaszyte jest to miejsce, gdzie
    ustawia sie ta opcje dla danej karty - domyslnie jest w zlotowkach).
    KK Polbanku daja najlepsze przeliczniki.

  • 5. Data: 2012-08-10 12:46:44
    Od: " " <m...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > ustawia sie ta opcje dla danej karty - domyslnie jest w zlotowkach).
    > KK Polbanku daja najlepsze przeliczniki.

    porównywalne przelicznik jak karta $ i kupowanie waluty w iternetowych
    kantorach ?

    Da się zmieniać online limity w polbank na tranazakcje internetowe ?

  • 6. Data: 2012-08-13 09:30:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sie, 12:46, " " <m...@g...pl> wrote:
    > krzysztofsf <k...@w...pl> napisa (a):

    > por wnywalne przelicznik jak karta $ i kupowanie waluty w iternetowych
    > kantorach ?

    Porownaj sobie dla kursu visa na biezaco.
    http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_ra
    tes.aspx

    > Da si zmienia online limity w polbank na tranazakcje internetowe ?

    Nie.