  • 1. Data: 2012-08-09 14:34:46
    Temat: Euronet ściema ?
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Walczę ostatnio z Euronetem w sprawie bankomatu który nie wydaje
    potwierdzeń.

    Bankomat nie wydaje potwierdzenia. Niby coś drukuje a potwierdzenie nie
    wychodzi. Po zgłoszeniu tego na infolini za kilka dni bankomat zaczął
    wyświetlać informacje że w
    tej chwili wydruk jest niemożliwy. Po kolejnym zgłoszeniu dostałem odpowiedź
    która mnie zaskoczyła. Chyba jaja sobie zemnie robią.

    Bankomat to:
    Numer bankomatu: PLD34042
    Producent bankomatu: Diebold

    A tu historia odpowiedzu od nich:

    Na wstępie chcielibyśmy podziękować za zainteresowanie siecią bankomatów
    Euronet oraz za przekazane zgłoszenie.

    Bankomat zostanie sprawdzony przez serwis.

    Uprzejmie informujemy, iż bankomat został sprawdzony przez serwis, drukarka
    działa prawidłowo.

    Uprzejmie informujemy, iż ten typ bankomatu nie obsługuje drukarek.

    Zostawiam bez komentarza

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2012-08-09 18:48:18
    Temat: Re: Euronet ściema ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Aug 2012 14:34:46 +0200, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:
    > Walczę ostatnio z Euronetem w sprawie bankomatu który nie wydaje
    > potwierdzeń.

    Błagam, zdradź mi po co Ci potwierdzenie.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-08-09 19:05:56
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 18:48:18 +0200, Marek napisał(a):

    > Błagam, zdradź mi po co Ci potwierdzenie.

    A po Ci ta informacja? Widocznie do czegoś mu jest potrzebna, choćby po
    to, żeby żonie się wylegitymować, gdzie był jak go nie było w domu.
    Natomiast zdaje się, że w ogóle nie zwróciłeś uwagi na ten fragment
    odpowiedzi z banku:

    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

  • 4. Data: 2012-08-09 20:35:57
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-08-09 19:05, Chris94 pisze:
> [...]

    Ale co w tym nienormalnego? Działa, nie obsługuje drukowania ;)

    --
    Raf

  • 5. Data: 2012-08-10 07:40:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sie, 20:35, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Ale co w tym nienormalnego? Dzia a, nie obs uguje drukowania ;)

    Potwierdzenie na maila :)

    Przydalaby sie opcja w ktorej moznaby dodac przy wyrabianiu karty
    adres mail do informacji z chipa, oraz mozliwosc ustawienia w niej
    wtedy, lub wyboru z opcji bankomatowych, ze chcemy zamiast
    potwierdzen papierowych przesylanie ich wtedy na ten adres.

  • 6. Data: 2012-08-10 09:53:47
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 10.08.2012 07:40, krzysztofsf wrote:

> [...]
    > wtedy, lub wyboru z opcji bankomatowych, ze chcemy zamiast
    > potwierdzen papierowych przesylanie ich wtedy na ten adres.

    a ja bym chciał mieć możliwość wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie
    wyboru z predefiniowanej listy.
    Marx

  • 7. Data: 2012-08-10 11:45:11
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 10 Aug 2012 09:53:47 +0200, Marx <a...@g...com>
    wrote:

    >a ja bym chciał mieć możliwość wpisania tytułu wypłaty, choćby w formie
    >wyboru z predefiniowanej listy.

    a nie możesz sobie dopisać ołówkiem na potwierdzeniu?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2012-08-10 13:07:47
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 10.08.2012 11:45, Jarek Andrzejewski wrote:

    > a nie możesz sobie dopisać ołówkiem na potwierdzeniu?
    ok o ile ten dopisek pojawi się potem na wyciągach...
    Marx

  • 9. Data: 2012-08-10 13:38:15
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    > Ale co w tym nienormalnego? Działa, nie obsługuje drukowania ;)

    Myślałem że ktoś mi potwierdzi że rzeczywiście może tak być że taki typ
    bankomatu wcale nie wydaje potwierdzeń.
    Ja się jeszcze nie spotkałem z bankomatem bez drukarki. Jak nie mógł w danej
    chwili drukować to była odpowiednia informacja.
    Nie znam się na bankomatach i byłem pewny że jak ma otwór na wyplucie
    potwierdzenia to jest tam i drukarka. I jestem pewny że kiedyś ten bankomat
    wydawał potwierdzenia.

    Chyba Euronetowi nie zależy aby ich bankomaty działały sprawnie i na
    odczepnego odpisują takie głupoty.

    Damian

  • 10. Data: 2012-08-11 22:19:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Aug 2012 19:05:56 +0200, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
    > A po Ci ta informacja? Widocznie do czegoś mu jest potrzebna,
    choćby po

    Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie
    bawią mnie co, którzy drukują, czytają na miejscu a potem zgniataja i
    chowają do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

    --
    Marek