  • 11. Data: 2008-10-09 08:05:23
    Temat: Re: jak odebrać pieniądze?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "rfv14" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gcj99c$1vd6$1@opal.icpnet.pl...
    > Witam,
    > W jaki sposób mogę odebrać pieniądze, które ktoś wpłacił na konto banku?
    > Mam taką sytuację:
    > Za pomocą polecenia przelewu, wpłaciłem pieniądze w banku PKO BP na
    > konto innej osoby. Ona jednak stwierdziła, że nie przyjmie tych
    > pieniędzy, i "odeśle je na nr konta z którego zostały wysłane". Jak
    > rozumiem to chodzi jej o numer banku, ponieważ ja wysłałem te
    > pieniądze nie przelewem, tylko przez polecenie wpłaty (czyli bez
    > podawania mojego konta). Gdzie powinienem się zgłosić, żeby odebrać
    > pieniądze?

    Do osoby, na której konto wpłaciłeś pieniądze, bo czy ona odesłała
    pieniądze na moje czy należące do banku konto, to to konto dalej nie jest
    twoim i z mojego lub z konta jakiegoś banku nie wypłacisz tych pieniędzy.
    One muszą trafić na twój rachunek, lub muszą być przekazane ci poprzez
    pocztowy przekaz gotówkowy.

    > Mam oczywiście potwierdzenie polecenia wpłaty.
    To nic nie zmienia.

  • 12. Data: 2008-10-09 10:38:44
    Od: "rfv14" <r...@w...pl>

    odpowiem w jednym poście:
    1. To było polecenie wpłaty ("P" skreślone na karteczce). Wpłaty dokonałem w
    banku PKO BP (konto na jakie wpłaciłem też było w tym banku.)
    2. To była zapłata za zakupiony towar. Ta osoba twierdzi, że nic nie
    kupiłem, a ja, że tak. O to będę się już procesował swoją drogą.

    Dzięki wszystkim za pomoc.

  • 13. Data: 2008-10-09 10:47:20
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    rfv14 napisał(a):
> [...]
    > 2. To była zapłata za zakupiony towar. Ta osoba twierdzi, że nic nie
    > kupiłem, a ja, że tak. O to będę się już procesował swoją drogą.

    o, znowu jakiś samochód na allegro bez ceny minimalnej?

    PG

  • 14. Data: 2008-10-09 10:50:02
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    jureq pisze:

    > Nie masz metody odebrania tych pieniędzy.

    Ale głupoty gadacie

    Przerabiałem kiedyś taki scenariusz:

    - Iksiński wpłacił gotówkę w kasie banku X (nie mając tam konta), z
    poleceniem przelewu na moje konto w banku Y

    - Pieniądze dotarły, potem poszedł przelew z powrotem z tytułem "zwrot
    za cośtam"

    - Pieniądze trafiły do banku X na jakieś techniczne konto i czekały
    sobie aż ktoś się po nie zgłosi (zapewne tak samo jakby numer docelowego
    rachunku podany przez Iksińskiego był błędny)

    - Iksiński dostał ode mnie pełne dane tego przelewu (nadawca, odbiorca,
    tytuł, data), poszedł z tym do tego samego oddziału gdzie wpłacał,
    wyjaśnił, dostał gotówkę.

    Karol

  • 15. Data: 2008-10-09 23:54:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "rfv14" <r...@w...pl> writes:

    > problem w tym, że ta osoba już wysłała te pieniądze na konto banku :/. Po
    > prostu nie wiem, co się teraz z nimi dzieje i jak mogę je odebrać.

    Tak to wlasnie zrozumialem :-)
    --
    Krzysztof Halasa