    From: max <m...@k...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak sie ksieguje wplaty (raty) w ge bank mieszkaniowy?
    Date: Mon, 3 Feb 2003 18:35:02 +0000 (UTC)

    Witam,
    poniewaz jestem lajkonikiem w sprawach bankowych i tak dalej zapytam:
    czy ge rozni sie pod tym wzgledem od innych bankow udzielajacych
    kredytow? jak to jest w innych bankach?

    konkretnie, jesli stala rata kredytu wynosi powiedzmy 100 euro,
    przelew staly ustawiam na 140 euro, czyli 40 nadplaty trafia na poczet
    (subkonto?) odsetek tak? a 100 juz po bozemu.

    pytanie brzmi: jesli przelew jest dnia 22. i idzie cala kwota 140 euro.
    czy mozliwe jest ze 40 euro jest ksiegowane dnia 23. a 100 dnia
    nastepnego czyli 24. ???

    bo albo ja czegos nie rozumiem z tlumaczen tych ktorzy "tlumacza"
    albo ich system jest z marsa
    albo zalozmy ze nie mam pelnej kwoty na koncie w momencie przelewu,
    wtedy chyba bank czeka az zbierze sie potrzebna suma a nie wysyla
    pieniazki na raty, mam racje ?

    pozdrawiam tych ktorzy otrzymali roczny wyciag ze splat kredytu
    max