  • 11. Data: 2010-11-06 13:59:28
    Temat: Re: jak sobie poradzic z Sygma Bankiem?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > pierwsza rata wypada 8.11 i teraz pytania do zorientowanych:

    Kiedy podpisana umowa? Moze mozna jeszcze od niej odstapic?
    (produkt niebezpieczny lub zawarta poza siedziba banku)

    a.

  • 12. Data: 2010-11-06 14:18:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Kiedy podpisana umowa? Moze mozna jeszcze od niej odstapic?
    > (produkt niebezpieczny lub zawarta poza siedziba banku)

    5.10 i juz nie można, termin ustawowy minął

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-11-06 20:09:28
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 20:45:43 +0100, RobertS napisał(a):

    > temat nie dotyczy mnie, ale rodzina popełniła błąd i skorzystała z usług
    > ww., miało być tanio i promocyjnie, a wyszło....

    Witam,

    z tego co kojarzę, podobną umowę daje RTV Euro AGD. Teoretycznie 20 rat,
    RRSO z ubezpieczeniem __71,9%___ Koszt kredytu 1604 PLN (dla kredytu 2893
    PLN).

    Jest KK, ale nie trzeba jej aktywować, wtedy opłat nie ma.

    Jak się spłaci w ciągu 6 miesięcy (w moim wypadku do 5 maja kolejnego roku)
    to opłat nie ma.

    Jeśli grupowicze będą zainteresowani wrzucę foty umowy.

    pozdrawiam,

    --
    Optymalizacja lokat: http://lepszalokata.pl

  • 14. Data: 2010-11-06 20:30:51
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 21:09:28 +0100, Bogusław Faja napisał(a):

    > Jest KK, ale nie trzeba jej aktywować, wtedy opłat nie ma.

    Chyba, że to coś innego. U mnie się to nazywa:

    "Umowa o Kredyt oraz Limit i Kartę MasterCard electronic oraz o świadczenie
    usług Bankowości Elektronicznej".

    pozdrawiam,

    --
    Optymalizacja lokat: http://lepszalokata.pl

  • 15. Data: 2010-11-06 21:02:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba, że to coś innego. U mnie się to nazywa:
    >
    > "Umowa o Kredyt oraz Limit i Kartę MasterCard electronic oraz o świadczenie
    > usług Bankowości Elektronicznej".

    nazwa jest taka sama, jak możesz to wrzuć skan umowy...
    RRSO tej którą ja widzę wynosi 26,1% całkowity koszt 387,19 zł (wartość
    kredytu/limitu to 1729,97)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-11-06 21:11:09
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 22:02:20 +0100, RobertS napisał(a):

    > nazwa jest taka sama, jak możesz to wrzuć skan umowy...
    > RRSO tej którą ja widzę wynosi 26,1% całkowity koszt 387,19 zł (wartość
    > kredytu/limitu to 1729,97)

    Ok, wrzucę, ale najprędzej jutro/w poniedziałek.

    Ja podpisałem umowę w piątek.

    Będę się wbijał w poniedziałek w niuanse.

    pozdrawiam,

    --
    http://lepszalokata.pl/kalkulator-odsetek-a-kalkulat
    or-lokat/

  • 17. Data: 2010-11-07 00:24:29
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Bogusław Faja napisał(a):

    > Jest KK, ale nie trzeba jej aktywować, wtedy opłat nie ma.

    w niektórych umowach jest zapis że aktywacja jest obowiązkowa.

    --
    mariusz

  • 18. Data: 2010-11-07 00:32:29
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    RobertS napisał(a):

    > ostatnia ratę to pewnie trzeba bedzie spłacić osobiście w placówce
    > banku, żeby od razu wypowiedzieć umowę karty i zamknąć całość

    hmm to oni mają okienka?

    > kasa wyjdzie z mBanku 1. sesją w poniedziałek, a 8.11 to termin
    > platności raty

    ryzyk fizyk ale co poradzisz

    --
    mariusz

  • 19. Data: 2010-11-07 09:01:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > hmm to oni mają okienka?

    nie wiem

    > ryzyk fizyk ale co poradzisz

    nie mam już żadnego wyboru ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2010-11-07 09:02:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w niektórych umowach jest zapis że aktywacja jest obowiązkowa.

    a jakie są sankcje za brak aktywacji?
    karty wysyłane są listem zwykłym więc zawsze można jej nie dostać!

    no i po ew. aktywacji można zgubić i zastrzec

    --
    pozdrawiam
    RobertS