  • 21. Data: 2010-11-07 09:13:06
    Temat: Re: jak sobie poradzic z Sygma Bankiem?
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a jakie są sankcje za brak aktywacji?

    Nie mam pojęcia. Wypowiedzenie umowy przez kredytodawcę???
    Będą Cię molestować telefonicznie o aktywację.

    > karty wysyłane są listem zwykłym więc zawsze można jej nie dostać!

    oj chyba poleconym ale poleconego też można nie odbierać :)

    --
    mariusz

  • 22. Data: 2010-11-09 07:54:38
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 22:11:09 +0100, Bogusław Faja napisał(a):

    > Ok, wrzucę, ale najprędzej jutro/w poniedziałek.
    >
    > Ja podpisałem umowę w piątek.
    >
    > Będę się wbijał w poniedziałek w niuanse.
    >
    > pozdrawiam,

    http://zymen.net/other/kredyt/um1.jpg
    http://zymen.net/other/kredyt/um2.jpg
    http://zymen.net/other/kredyt/um3.jpg
    http://zymen.net/other/kredyt/um4.jpg

    Szczególnie polecam plik nr 3 :-) Dokładne parametry kredytu.

    Byłem wczoraj w sklepie z chęcią rezygnacji z umowy - co najlepsze,
    rezygnacja i tak i tak wymaga wpłaty $$$ na konto banku. Teoretycznie przy
    wpłacie kwoty towaru i przeczekaniu 6 miesięcy kredyt sam się za myka
    (zgodnie z jednym z podkreślonych punktów), a w przypadku wysłania pisma
    rezygnacyjnego zamyka się kilka/kilkanaście dni po wpłacie.

    Sumarycznie i tak i tak ma się kontakt z bankiem.

    Jest jedna opcja - trzeba spełnić dodatkowe wymagania podczas podpisywania
    umowy i być w okresie 10 dniowym - ale na jej przedstawienie uzyskałem od
    pracownika odpowiedź: 'ja tego nie słyszałem' :-) więc pozwolę sobie tego
    tutaj nie przedstawiać.

    pozdrawiam,
    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/kalkulator-lokat/