    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak to jest??? BYLO: bank w Polsce dla nierezydenta
    Date: Sat, 12 May 2007 14:34:24 GMT

    In article <f20il8$2ib$1@inews.gazeta.pl>, w...@g...pl.invalid
    says...

    > "Jasek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://www.nordea.pl/pl/article/1780.html
    >
    > przeczytaj ostatnią ramkę na samym dole.

    A tak przy okazji ... Jak dobrze rozumiem mozna otworzyc konta tylko
    poprzez odeslanie dokumentow do banku. Wiele bankow wymaga potwierdzenia
    podpisu w obecnosci upowaznionej osoby i twierdzi ze takie sa wymogi
    prawa bankowego. Jak to wlasciwie jest ? Czy jest taki generalny wymog
    zy tez banki "wymyslily" sobie taka procedure i tylko zaslaniaja sie
    prawem bankowym?

    AP