  • 1. Data: 2007-05-11 01:03:33
    Temat: bank w Polsce dla nierezydenta
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Czy znacie bank w Polsce, w ktorym mozna zalozyc konto nierezydentowi?.
    Chcialbym podac dane adresowe i telefon nie w Polsce (tak wiem, ze mozna
    podac numer VoIP udajacy polski i adres Cioci w Walbrzychu, ale nie o to
    chodzi :)).

    Potrzebuje dokonywac z konta comiesiecznych 2 automatycznych przelewow.
    Zadnych kart czy innych bajerow nie potrzebuje (po za dostepem przez www).

    Dzieki,
    Jacek

  • 2. Data: 2007-05-11 01:12:04
    Temat: Re: bank w Polsce dla nierezydenta
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jasek <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nierezydentowi?. Chcialbym podac dane adresowe i telefon nie w Polsce
    > (tak wiem, ze mozna podac numer VoIP udajacy polski i adres Cioci w

    Nordea. Pewnie jeszcze parę by się znalazło, ale tutaj na pewno.

    Jeżeli osoba ta posiada polski numer PESEL to wybór będzie dużo większy.
    Bez polskiego PESELa to raczej takie wyjątki jak Nordea, może coś
    jeszcze.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-05-11 01:58:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jasek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Zadnych kart czy innych bajerow nie potrzebuje (po za dostepem przez www).

    http://www.nordea.pl/pl/article/1780.html

    przeczytaj ostatnią ramkę na samym dole.

  • 4. Data: 2007-05-12 14:34:24
    Temat: jak to jest??? BYLO: bank w Polsce dla nierezydenta
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <f20il8$2ib$1@inews.gazeta.pl>, w...@g...pl.invalid
    says...

    > "Jasek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://www.nordea.pl/pl/article/1780.html
    >
    > przeczytaj ostatnią ramkę na samym dole.

    A tak przy okazji ... Jak dobrze rozumiem mozna otworzyc konta tylko
    poprzez odeslanie dokumentow do banku. Wiele bankow wymaga potwierdzenia
    podpisu w obecnosci upowaznionej osoby i twierdzi ze takie sa wymogi
    prawa bankowego. Jak to wlasciwie jest ? Czy jest taki generalny wymog
    zy tez banki "wymyslily" sobie taka procedure i tylko zaslaniaja sie
    prawem bankowym?

    AP

  • 5. Data: 2007-05-12 15:32:24
    Temat: Re: jak to jest??? BYLO: bank w Polsce dla nierezydenta
    Od: "Andrzej" <2...@v...pl>

> [...]
    > prawa bankowego. Jak to wlasciwie jest ? Czy jest taki generalny wymog
    > zy tez banki "wymyslily" sobie taka procedure i tylko zaslaniaja sie

    Mnie bez problemu założył mbank konto kiedy przebywałem za granicą. Przysłali
    dokumenty tu do mnie do Wilna i tylko musiłem umowe podpisać w konsulacie.
    I im odesłać
    To jedyny bank który zgodził się na to.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2007-05-13 18:46:38
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:

    > blemu założył mbank konto kiedy przebywałem za granicą. Przysłali dokumenty tu do
    mnie do Wilna i tylko musiłem umowe podpisać w konsulacie.
    > I im odesłać

    Ale podales adres KORESPONDENCYJNY za granica. Nie zas adres
    zameldowania. To troche zmienia postac rzeczy.

    Jacek

  • 7. Data: 2007-05-19 18:28:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jasek napisał(a) w wiadomości: <46475d10$1@news.home.net.pl>...

    mnie do Wilna i tylko musiłem umowe podpisać w konsulacie.

    >Ale podales adres KORESPONDENCYJNY za granica. Nie zas adres
    >zameldowania. To troche zmienia postac rzeczy.

    Gdy dzwoniłem po oddziałach banków w nieco zbiżonej sprawie
    w Lukasie powiedziano mi, że ich nie interesuje adres zameldowania
    ale zamieszkania. Ale znając rozbieżności między informacją
    a rzeczywistością...

    Arek

  • 8. Data: 2007-05-19 18:59:58
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

> [...]
    > w Lukasie powiedziano mi, że ich nie interesuje adres zameldowania
    > ale zamieszkania. Ale znając rozbieżności między informacją

    Wydaje mi się że adres taki czy inny to nie jest dla nich ważne,
    natomiast w Lukasie konieczny był numer PESEL, jeśli się nie posiada
    tego numeru to ciężka sprawa.

    P.S. Mi w tej chwili strona otwierania konta w Lukasie
    https://bank.lukas.com.pl/konto/start.do daje "Connection refused".
    Działa Wam?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 9. Data: 2007-05-20 20:48:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Miernik napisał(a) w wiadomości: <2...@s...local>...

    >P.S. Mi w tej chwili strona otwierania konta w Lukasie
    >https://bank.lukas.com.pl/konto/start.do daje "Connection refused".
    >Działa Wam?

    Próbowałem po kolei stąd ale też coś nie można...
    http://www.lukasbank.pl/otworzkonto_internet.asp
    może jutro?

    Arek