  • 21. Data: 2008-05-16 06:34:35
    Temat: Re: jak to jest w Lukasie ;-((
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Miałem kiedyś konto w Multi. Było dwa razy tańsze niż w Citi. :)

    Baaardzo ogólne stwierdzenie i może lepiej, że dotyczy czasu
    przeszłego. Za moje CityOne Direct nie płacę ani grosza.

    pzdr MMartyn

  • 22. Data: 2008-05-16 07:31:34
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > AFAIK to karty MC rowniez sa z chipem, wiec takze sa autoryzowane PINem.

    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_plac.asp

    oraz:

    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_mcard.asp

    teraz wiadomo, co w tym dziwnego. nie miała racji.

    i nie znała oferty własnego banku.

    --
    J'entends ton coeur

  • 23. Data: 2008-05-16 09:10:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mmartyn" e...@3...goog
    legroups.com
    > Miałem kiedyś konto w Multi. Było dwa razy tańsze niż w Citi. :)

    : Baaardzo ogólne stwierdzenie i może lepiej, że dotyczy czasu
    : przeszłego. Za moje CityOne Direct nie płacę ani grosza.

    W Citi 10 złotych i podnosili na 12 złotych, a w Multu 5 złotych miesięcznie.
    Na dodatek w Citi doradczyni finansowa zaczęła doradzanie. Zaproponowałem jej
    zajęcie się ciekawszymi zajęciami, ale z doradzania nie zrezygnowała, więc ja
    zrezygnowałem z usług ich banku. :) W ubiegłym roku powiedziałem, że wrócę do
    nich, jeżeli poprowadzą moje konto za free. No i mam teraz u nich za free
    kartę kredytową z możliwością przelewania a właśnie na takim koncie (do
    przelewów) mi zależało.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2008-05-16 09:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lesio" 1...@d...icnet

    > A nie jest przypadkiem tak że w WBK 5,5% jest dopiero od jakiejś tam kwoty
    > (chyba 50.000) ??

    Być może jest tak w celowniku lub w dopełniaczu?...
    Nie... Chyba nie... Chyba w żadnym (a nawet w każdym) przypadku... [gramatycznym]

    > I jak to wygląda z ta dowolna ilością kont oszczędnościowych??

    Korzystnie. Możesz mieć i ze sto takich kont. Nawet podają sumę ze
    wszystkich. :) Obsługa przez net imo bardzo dobra, choć przelew za
    free można zrobić raz w miesiącu. (w kasie możesz pobierać do woli
    za free -- obyś miał :) co pobierać) Ponoć (infolinia) nawet można
    zrobić sobie polecenie zapłaty do spłacenia karty z takiego konta,
    ale wejdzie to w rachubę bezpłatnych przelewów.

    > Ja mam tylko jedno i nikt mi nie proponował więcej, no chyba że się coś zmieniło
    ostatnio

    I co? Proponowali, a Ty nie wiesz o tym? ;)
    Ktoś stąd zauważył, że można mieć takich kont wiele, ale wówczas było
    to nieatrakcyjne z uwagi na przedziały, o których piszesz na początku.
    Od 09 maja (pewnie z powodu zwycięstwa nad faszyzmem) podziały znieśli,
    więc zastukałem do nich i zapytałem. IMO obsługa jest tam bardzo dobra.

    Inna sprawa, że chyba powoli wracają dobre zwyczaje z lat dawnych,
    kiedy w bankach dobrze się czułem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2008-05-17 20:57:25
    Od: k...@p...onet.pl

    Tiaaa... Zobaczylem reklame
    8proc Lukasa w TV, wchodze
    na www, czytam regulamin,
    wszystko jasno opisane.
    Mowie, zloze wniosek przez
    internet o eKonto i
    Oszczednosciowe. I co? Po
    wcisnieciu przycisku Dalej
    przechodzac do samego
    wniosku wyskakuje error
    page. Na Internet Expl i Avant
    Browser. Dalej nie probuje.
    Tak powinno byc kuzwa w
    kazdym banku...

  • 26. Data: 2008-05-17 21:07:34
    Od: tenesu <n...@a...com>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > Na Internet Expl i Avant
    > Browser. Dalej nie probuje.
    > Tak powinno byc kuzwa w
    > kazdym banku...

    kuzwa u mnie na Firefox 2.0.0.14 żadnych problemów. Tak powinno być
    kuzwa w kazdym banku...

    --
    tenesu

  • 27. Data: 2008-05-17 21:22:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@p...onet.pl 1...@n...onet.pl

    > page. Na Internet Expl i Avant
    > Browser. Dalej nie probuje.
    > Tak powinno byc kuzwa w
    > kazdym banku...

    Ja w Lukas chciałem zastrzec z netu kartę debetową, ale
    nie udało się i jest to błąd ponadprzeglądarkowy. :)

    Oczywiście udałem się do oddziału i oczywiście musiałem się mocować
    z obsługantami, :) co poskutkowało rezygnacją z ich usług w ogóle. :)

    -=-

    Słowo kuźwa znam z innego banku, :) Jakiejś panience wymknęło się ;) takie
    słowo w mojej obecności... Inny panienki zauważyły milcząco -- my tu dobrą
    miną nadrabiamy drobne ;) braki banku, a ta tymczasem takie numery odstawia... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 28. Data: 2008-05-17 21:27:28
    Od: k...@p...onet.pl

    > kuzwa u mnie na Firefox 2.0.0.14 żadnych problemów. Tak powinno być
    > kuzwa w kazdym banku...
    >

    > --
    > tenesu

    Potwierdzam, u mnie tez weszlo. Ale co to oznacza? Ze bank ten jest ok, bo na
    FIrefox wchodzi, a na IE i Avant nie? Na KAZDEJ popularnej przegladarce (tym
    bardziej IE) ta strona powinna chodzic - wtedy mozna powiedziec ze Tak powinno
    byc w kazdym banku (bo w wielu wlasnie chodzi roznie w zaleznosci od programu
    www).

    No chyba tenesu ze zle odczytalem Twoje 2 razy kuzwa. :)

  • 29. Data: 2008-05-17 21:34:36
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > słowo w mojej obecności... Inny panienki zauważyły milcząco -- my tu dobrą
    > miną nadrabiamy drobne ;) braki banku, a ta tymczasem takie numery

    ROTFL...!

    Dodam, ze nie dzialajacy link PROMOCYJNY poparty reklama w TV (tak tam
    wyladowalem) to ten: http://www.lukasbank.pl/otworzkonto_internet.asp#

    Po wcisnieciu przycisku Otworz konto ani w IE ani w AVant mi nie poszlo dalej.

    EDIT: wow! Na 5 razy probowania w IE raz mi przeszlo. Git! Tak czy inaczej
    taki standard plus Wasze opowiesci o tulaczce po oddzialach mnie odstraszaja...

  • 30. Data: 2008-05-17 21:38:44
    Od: tenesu <n...@a...com>

    k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > www).
    >
    > No chyba tenesu ze zle odczytalem Twoje 2 razy kuzwa. :)

    no dobrze odczytaleś bo właśnie sprawdziłem pod MSIE i jest OK. Tak
    powinno być kuzwa w kazdym banku...

    może sprawdź poprawność działania własnego systemu komputerowego,
    wirusy, trojany, , patche, service packi, tego typu sprawy :-)

    --
    tenesu