  • 1. Data: 2009-01-17 13:28:02
    Temat: jak to jest z tymi % lokat ?
    Od: " " <k...@g...pl>

    Mam lokatę w banku X, 5 miesięczną o stałym %, odnawialną.

    Czy jak RPP obniży stopy to dany bank też obniży % tych lokat?

    pozdrawiam zen

  • 2. Data: 2009-01-17 13:44:37
    Temat: Re: jak to jest z tymi % lokat ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam lokatę w banku X, 5 miesięczną o stałym %, odnawialną.
    >
    > Czy jak RPP obniży stopy to dany bank też obniży % tych lokat?

    Do końca bieżącego okresu 5-miesięcznego oprocentowanie pozostanie nie
    zmienione. Przy kolejnym odnowieniu, lokata odnowi się na warunkach
    obowiązujących w dniu tego odnowienia i znowu przez 5 miesięcy
    oprocentowanie to pozostanie stałe, cokolwiek by się nie działo na rynku.

    Spadek stóp referencyjnych nie ma automatycznego przełożenia na to co
    oferują banki, jednakże w większości przypadków w przypadku obniżenia przez
    RPP stóp referencyjnych należy oczekiwać spadku oferowanego przez banki
    oprocentowania lokat.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-17 14:15:07

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > RPP stóp referencyjnych należy oczekiwać spadku oferowanego przez banki

    dzieki serdczne marekz
    pozdrawiam