  • 11. Data: 2002-08-26 21:02:29
    Temat: Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Jak 100% postow bylo by na temat to ta grupa by byla nudna, a tak ma swoj
    klimat.
    Jest tu wielu fajnych i wartosciowych ludzi z ktorymi od czasu do czasu
    mozna sie skusic i pogadac na OT.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 12. Data: 2002-08-27 05:14:59
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak 100% postow bylo by na temat to ta grupa by byla nudna, a tak ma swoj
    > klimat.
    > Jest tu wielu fajnych i wartosciowych ludzi z ktorymi od czasu do czasu
    > mozna sie skusic i pogadac na OT.

    Jak chcesz zmienić temat to zmień i grupę, inni szukają tutaj postów
    związanych z szeroko rozumianymi bankami, i tylko z nimi.

    LeszekR.

  • 13. Data: 2002-08-27 06:15:23
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ta grupa zmieniła obszar zainteresowań.

    :)
    poczytaj wątki wstecz - o ile pamiętam, to o płatnościach on-line rozmawia
    się tutaj dość często

    a więc uważam, że temat jest jak najbardziej na miejscu, chyba, że komuś się
    nudzi i czepia się dowolnego wątku, który nie ma w temacie słowa bank,
    mbank, inteligo, citi, wbk, pbk .... :))

    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2002-08-27 06:46:58
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:akf5d6$38i$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> napisał w wiadomości
    > poczytaj wątki wstecz - o ile pamiętam, to o płatnościach on-line rozmawia
    > się tutaj dość często

    Wątek zaczął się tak:
    "mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP
    czy ma ktoś pomysł jak to sensownie i pożytecznie wydać ?" i
    co to ma wspólnego z pbb?

> [...]
    > nudzi i czepia się dowolnego wątku, który nie ma w temacie słowa bank,
    > mbank, inteligo, citi, wbk, pbk .... :))

    Czepiam się tylko tego iż jest to OT i NTG. Jutro ktoś się spyta gdzie można
    dobrze zjeść /i też będzie to temat związany z grupą bo przecież w
    restauracji można płacić kartami/ aż w końcu zrobi się z tej grupy śmietnik.
    Zrozum po to są grupy tematyczne aby pisać na właściwej.

    LeszekR.

  • 15. Data: 2002-08-27 06:58:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Amehat" <a...@k...pl> wrote in message
> [...]
    śmietnik.
    > Zrozum po to są grupy tematyczne aby pisać na właściwej.

    Generalnie popieram. Choć OT nie da się całkiem wytępić - każdemu się chyba
    zdarzą ;-)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-08-27 07:08:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Zrozum po to są grupy tematyczne aby pisać na właściwej.

    Generalnie masz rację.
    Jednak na jakiej grupie autor tego wątku powinien był zamieścić swoje
    pytanie.
    Przecież nie na grupie o telefonach GSM
    A grupy: "szybkie_pozbywanie_się_forsy_z_POP". nie ma
    :-)

  • 17. Data: 2002-08-27 07:09:23
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> wystukal(a) :

    > Popieram! Każdy SMS to 5 złotych dla ratowania pięknej Pragi i jej
    > unikalnych zabytków.

    Nie Pragi i jej pieknych zabytkow, tylko jednej szkoly w Pradze. A z zabytkami
    niewiele ma ona wspolnego

    --
    Pete

  • 18. Data: 2002-08-27 07:53:25
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:akdviq$29j$1@news.tpi.pl...
    > "555550" <xxx@[wytnij-to]verart.net> wrote in message
    >

    > ale jeśli mogę odbierać rozmowy jeszcze przez 6 miesięcy, a kupię kartę za
    > 25 zł to skrócę okres odbierania o 4 miesiące ... niezły haczyk idei :)

    Ale przeciez nbie tracisz tych pieniedzy. Zostaw jak nie masz na co wydac za
    5 miesiecy sobie doladujesz i skorzystasz z calosci. No chyba ze nie chcesz
    zamrazac tych 60 zlotych ;)

    PP

  • 19. Data: 2002-08-27 08:49:39
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <akfbek$1tjv$1@news2.ipartners.pl>, Piotr Piotrowski wrote:

> [...]
    > 5 miesiecy sobie doladujesz i skorzystasz z calosci. No chyba ze nie chcesz

    W Popie pieniądze niewykorzystane przed upływem terminu ważności rozmów
    wychodzących przepadają. Inaczej jest w Simplusie i Tak Taku - po doładowaniu
    limity sumują się.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 20. Data: 2002-08-27 09:08:41
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > 5 miesiecy sobie doladujesz i skorzystasz z calosci. No chyba ze nie

    :) to byłoby zbyt piękne - przecież POP to dziecko TPSA - nie mogłoby być
    zbyt uczciwie

    poza tym to nie instytucja charytatywna tylko finansowa nastawiona na zysk

    pozdrawiam
    Piotr