  • 21. Data: 2002-08-27 09:36:58
    Temat: Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnammf6f.h7m.jacgro@venus.ci.uw.edu.pl...

    > W Popie pieniądze niewykorzystane przed upływem terminu ważności rozmów
    > wychodzących przepadają. Inaczej jest w Simplusie i Tak Taku - po
    doładowaniu
    > limity sumują się.

    eeek, to ja to ja tez poprosze sugestie jak wykorzystac 35 zlotych na POPie
    przez 4 dni :))))

    PP

  • 22. Data: 2002-08-27 09:46:39
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > eeek, to ja to ja tez poprosze sugestie jak wykorzystac 35 zlotych na
    POPie
    > przez 4 dni :))))

    najpierw 2 SMSy na numer 7560 o treści PRAGA

    później kup butelkę coca-coli i postępuj zgodnie z instrukcją na etykiecie
    :) - fajna zabawa

    później wejdź na stronę http://www.dzwiekowka.pl/
    i wyślij komuś plik

    później na www.trader.pl i pobierz kod

    a później .... no tak - to tylko 30 zł

    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2002-08-27 10:23:38
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Wysłać smsy a'conto głodnych dzieci albo powodzi w Czechach.

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:akdqgr$673$1@news2.tpi.pl...

  • 24. Data: 2002-08-27 10:25:45
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:akfhp9$9og$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    >

    > najpierw 2 SMSy na numer 7560 o treści PRAGA
    >
    > później kup butelkę coca-coli i postępuj zgodnie z instrukcją na etykiecie

    Ok. dzieki za sugestie.

    > później na www.trader.pl i pobierz kod

    tu troche za pozno, wlasnie kupilem samochod ;)

    > a później .... no tak - to tylko 30 zł

    cos sie jeszcze znajdzie :)

    PP

  • 25. Data: 2002-08-27 11:17:33
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <akffie$spv$1@news.tpi.pl>, Piotr Orzechowski wrote:

    > poza tym to nie instytucja charytatywna tylko finansowa nastawiona na zysk

    Plus i Era chyba też są komercyjnymi przedsiębiorstwami.
    Jednak widocznie inaczej rozumieją dobry interes.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 26. Data: 2002-08-27 11:40:11
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <akfh92$220f$1@news2.ipartners.pl>, Piotr Piotrowski wrote:

    > eeek, to ja to ja tez poprosze sugestie jak wykorzystac 35 zlotych na POPie
    > przez 4 dni :))))

    Czy musi być 4 dni?
    Może zadzwoń do kogoś.

  • 27. Data: 2002-08-27 13:40:48
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    POPie

    > Czy musi być 4 dni?
    > Może zadzwoń do kogoś.

    Tak chyba tez tak zrobie. 4 dni dlatego ze 31/08 konczy mi sie waznosc
    konta, a popa jak i tt uzywam "do testow" ;)

    PP

  • 28. Data: 2002-08-27 14:03:40
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@u...eti.pg.gda.pl>

    On Tue, 27 Aug 2002, Piotr Piotrowski wrote:

    > doładowaniu
    >

    > eeek, to ja to ja tez poprosze sugestie jak wykorzystac 35 zlotych na POPie
    > przez 4 dni :))))

    powitania.wp.pl ?

    --
    Michal

  • 29. Data: 2002-08-29 11:15:15
    Temat: [OT] Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "NoOrdinaryMan" <l...@w...to.tlen.pl>

    > Generalnie masz rację.
    > Jednak na jakiej grupie autor tego wątku powinien był zamieścić swoje
    > pytanie.
    > Przecież nie na grupie o telefonach GSM
    > A grupy: "szybkie_pozbywanie_się_forsy_z_POP". nie ma
    > :-)

    Ale za to jest pl.misc.telefonia.gsm.sms gdzie watek bylby
    jakos zwiazany z tematem. A tutaj to faktycznie zasmiecanie pbb
    --
    pzdr,
    NoOrdinaryMan <dont.tell.anyone@com>

  • 30. Data: 2002-08-29 11:41:45
    Temat: Re: [OT] Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "NoOrdinaryMan" <l...@w...to.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Ale za to jest pl.misc.telefonia.gsm.sms gdzie watek bylby
    > jakos zwiazany z tematem. A tutaj to faktycznie zasmiecanie pbb

    no tak - jeśli chodzi o śmiecenie to niektórzy mają talent
    limit w komórce skończył mi się dwa dni temu, a wy jeszcze ciągniecie temat
    ..

    powodzenia :)

    pozdrawiam
    Piotr