  • 1. Data: 2009-08-13 13:08:40
    Temat: jak wyglada pobranie oplaty za KK?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    zalozmy, ze po raz pierwszy w zyciu przeciagne KK na drugi rok.
    w jaki sposob pobiora mi te dajmy na to 35zl? z ROR-u, z ktorego splacam karte
    (dajmy na to mBank - eKonto), czy moze pojawi sie to w historii transakcji w KK?
    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-08-13 13:17:44
    Temat: Re: jak wyglada pobranie oplaty za KK?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    michaça pisze:
> [...]
    > w jaki sposob pobiora mi te dajmy na to 35zl? z ROR-u, z ktorego splacam
    > karte (dajmy na to mBank - eKonto), czy moze pojawi sie to w historii

    Pojawia się na KK. Zwrot tej kwoty pojawia się jako uznanie na rachunku KK.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-08-13 19:33:50
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w jaki sposob pobiora mi te dajmy na to 35zl? z ROR-u, z ktorego splacam
    > karte (dajmy na to mBank - eKonto), czy moze pojawi sie to w historii

    w historii KK
    ewentualny zwrot też