eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak wyliczyć odsetki naliczone dziennie zmiana oprocentowania jak wyliczyć odsetki naliczone dziennie zmiana oprocentowania
    From: " klient banku" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak wyliczyć odsetki naliczone dziennie zmiana oprocentowania
    Date: Wed, 18 Feb 2009 09:56:58 +0000 (UTC)

    Witam,
    mam następujący problem. Na przełomie kwartałów zmienia mi się
    oprocentowanie kredytu ze względu na zmianę libor'u. I tu pytanie do Was,
    konkretne: rata wyliczana jest 15 kazdego miesiaca. Dla pierwszej polowy
    miesiaca oprocentowanie wynosi 4.3% a dla drugiej 1.9%.. Kapital do splaty
    100000, pozostalo do splaty 334 raty.Bank wylicza mi ze pobral kapitalu 122
    mi wychodzi ze powinno byc co najmniej 180. Jak nic wychodzi ze mnie
    kantuja? myle sie? jak to policzyc w excelu?