  • 11. Data: 2003-10-25 17:07:23
    Temat: Re: jaka karta na USD?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Pirania" <p...@w...pl> wrote in message
    news:bndjv2$qm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Poradzcie z laski swojej, jaka karte zabrac do USA, aby bank w Polsce
    > rozliczal ja w USD, tj. w dolarach amerykanskich, a nie przeliczal na EURO
    > czy PLN?

    w pekao s.a wyrób sobie vise classic debetową.

  • 12. Data: 2003-10-25 19:57:37
    Od: "Pirania" <p...@w...pl>

    > "Pirania" <p...@w...pl> wrote in message
    EURO

    > w pekao s.a wyrób sobie vise classic debetową.

    Chyba to najprostsze rozwiazanie - DZIEKUJE!
    --
    p...@w...pl

  • 13. Data: 2003-10-25 20:20:51
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bneknq$ig8$...@a...news.tpi.pl,
    Pirania <p...@w...pl>:

    > Chyba to najprostsze rozwiazanie - DZIEKUJE!

    BZWBK teraz wydaje chyba karty do rachunkow walutowych

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-10-25 20:21:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/25/2003 9:57 PM, Użytkownik Pirania napisał:

    > Chyba to najprostsze rozwiazanie - DZIEKUJE!

    Podobna karte oferuje rowniez Multibank i BPH-PBK (rowniez walutowa)...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 15. Data: 2003-10-25 23:13:25
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    Jednym z możliwych rozwiązań jest wyrobienie sobie Visy Classic rozliczanej
    w USD.
    Kartę taką (debetowa) wydaje PEKAO SA (Żubr). Wydanie kosztuje $10.

    Rachunek karty prowadzony jest w USD : wpłacasz $ i wszelkie transakcje
    przeliczane są na USD (czyli gdybyś np wpadł na pomysł zapłacenia nią za
    zakupy w Polsce, to przeliczą PLN -> USD).

    Jeśli nie jesteś klientem PEKAO SA musisz wpłacić 'kwotę gwarancyjną' $250,
    którą Ci blokują (np. w formie lokaty).
    Co do prowizji przy wypłacie pieniążków z bankomatu, to jest to 3% min. $1.

    Pozdrawiam,
    Paweł.

  • 16. Data: 2003-10-26 03:06:13
    Od: "Pirania" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którą Ci blokują (np. w formie lokaty).
    > Co do prowizji przy wypłacie pieniążków z bankomatu, to jest to 3% min.

    Bardzo dziekuje! Chyba juz nic lepszego nie znajde i skorzystam z tej karty
    choc wlasnie w tym banku zamknalem konto dwa lata temu z powodu bardzo
    nieprzyjemnych doswiadczen.
    Dziekuje i pozdrawiam!

    --
    p...@w...pl

  • 17. Data: 2003-10-26 07:55:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Pirania" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    karty
    > choc wlasnie w tym banku zamknalem konto dwa lata temu z powodu bardzo

    A w jakim banku teraz masz rachunek?
    Bo PKO BP tez wydaje taka VC charge (nie mylic z VC kredytowa), ktora mozna
    podlaczyc do rachunku w USD. Mila cecha tej karty jest to, ze jesli na
    rachunku USD braknie srodkow to ona sie automagicznie przelacza na ROR w
    PLN...;-)
    Po prostu rachunek w USD jest obciazany w pierwszej kolejnosci.

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2003-10-26 09:10:19
    Od: "Pirania" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > PLN...;-)
    > Po prostu rachunek w USD jest obciazany w pierwszej kolejnosci.
    Mam ROR-a zlotowkowego w PKO BP. To napewno interesujaca oferta, ale nie
    moge otworzyc strony akurat tego banku, cos mi sie zacina. Znasz szczegoly -
    glownie idzie mi o koszty? Masz moze doswiadczenie w korzystaniu z tej
    karty?
    pozdrawiam

    --
    p...@w...pl

  • 19. Data: 2003-10-26 10:43:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 25 Oct 2003 22:21:57 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@i...usunto.pl> napisał:

    > Podobna karte oferuje rowniez Multibank i BPH-PBK (rowniez walutowa)...

    Moglbys wskazac szczegoly (szczegolnie o Multi)? Jakos nie przypominam
    sobie....

    M.

  • 20. Data: 2003-10-26 10:58:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/26/2003 11:43 AM, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Moglbys wskazac szczegoly (szczegolnie o Multi)? Jakos nie przypominam
    > sobie....

    Mialem na mysli VC (ktora jest rozliczana w USD), a nie VC dolarowa
    (to o Multi), BPH-PBK ma VC walutowa (bynajmniej mial, nie widze jej w
    ofercie kart, natomiast mozna ja zamowic).