  • Data: 2003-01-15 08:29:41
    Temat: jaka lokata
    Od: "gs" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam konto w BPH i chce "lokowac" ok 1 000 zlotych co miesiac - czyli tak
    sobie zbierac na kupke pieniazki przez conajmniej pol rocku. Poniewaz mam
    internetowe konto to jest tam mozliwosc zalozenia lokat" lok@ta, intrata, i
    czasowych. Nie wiem co wybrac za bardzo.
    Powiedzcie mi czy moze gdzies w innym banku sa lepsze oferty niez w BPH?(np.
    w Kredyt Banku - choc go bardzo nie lubie!!! z powodu pracownikow, ktorzy sa
    BARDZO niemili - mam jednak tam chyba jeszcze konto). Powiedzmy ze chodzi w
    tym momencie o czas pol roku i comiesieczne wplacanie ok 1000.

    dzieki "from de mautain"
    i pozdrawiam
    gs