  • 1. Data: 2006-10-02 10:07:09
    Temat: jaki bank
    Od: "Agnieszka Buczus" <r...@N...gazeta.pl>

    Grupowicze doradzcie jaki bank wybrac. Potrzebuje kredytu mieszkaniowego w
    wys. 33 tys. zl. Ja wiem ze wszystko zalezy od indywidualnych negocjacji
    miedzy klientem a bankiem ale mam do wyboru 4 banki: BGZ, BPH, PKO BP, PKO
    S.A. (zubrzasty). I nie wiem w jakim banku wziąć kredyt.
    Doradzcie jakie mieliscie doswiadczenia w tej materii. Pozdrawiam i dzieki.
    Aga

  • 2. Data: 2006-10-02 10:21:30
    Temat: Re: jaki bank
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Grupowicze doradzcie jaki bank wybrac. Potrzebuje kredytu mieszkaniowego w
    > wys. 33 tys. zl.

    33 tysiace? To o co chcesz negocjować?

  • 3. Data: 2006-10-02 10:24:25
    Od: "Agnieszka Buczus" <r...@g...pl>

    Oj sorki jedna cyferka uciekla. Kredyt na 133 tys zl
    pzdr
    Aga :)

  • 4. Data: 2006-10-02 10:40:33
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnieszka Buczus napisał(a):
    > Oj sorki jedna cyferka uciekla. Kredyt na 133 tys zl

    A już myślałem, że są jeszcze miejsca w Polsce z mieszkaniami poniżej
    50tys...

  • 5. Data: 2006-10-02 17:26:12
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Są Kolego. Np. Chełm woj lubelskie , mieszkanie w bloku cena za metr 1 200-
    1 300 zł
    także mieszkanko 40 m2 mozna kupic za 50k

    pozdrawiam
    Arek

  • 6. Data: 2006-10-02 17:52:52
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Oj sorki jedna cyferka uciekla. Kredyt na 133 tys zl

    Jakby to bylo na 333t to jeszcze mozna by cos poprobowac zbijac w te i
    nazad, ale takie cuś, to malunio. Ot, taka średnia.