    From: "newsy" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jaki rachunek brokerski
    Date: Tue, 10 Aug 2010 18:34:07 +0200

    Jak w temacie
    Jaki rachunek brokerski byście polecili? Na początku będę inwestował
    niewielkie pieniądze, więc zależy mi przede wszystkim na braku opłat za
    otwarcie i prowadzenie, jak najniższych prowizjach, opłatach dodatkowych.
    Wyłoniłem 2 faworytów: biuro maklerskie Alior banku oraz eMaklera. IMO z
    tych ofert lepiej wypada Alior, ciut mniejsze prowizje oraz w połączeniu z
    kontem mamy oprocentowany rachunek brokerski (wiem, że niewiele, ale
    konkurencja nie daje nawet tego). Jednak Alior kilka razy mnie zawiódł
    (przez awarie ich systemu nie mogłem zalogować się do konta), znacznie
    lepiej tutaj wypada mBank.
    Co byście doradzili? A może jest jeszcze inny rachunek godny polecenia? Na
    jakie opłaty i dodatki warto jeszcze zwrócić uwagę, co może się przydać?