  • 1. Data: 2007-12-03 09:00:26
    Temat: jakie konto oszczednosciowe ?
    Od: "nofuture" <n...@o...pl>

    zlozmy ze mam 5.000zł
    chce to wplacic na konto i doplacac miesiecznie np 1.000zł
    przed np 2 lata.
    Jakie wybrac konto oszczednosciowe ?
    mam juz jedno konto (w mBank ) ale chce zalozyc drugie zeby wplacac na nie
    tyle ile zdołam miesiecznie ( +/-1000zł )

    nie chce sie bawic w fundusze ani lokaty ... chyba ze ktos mnie przekona ?

  • 2. Data: 2007-12-03 09:55:18
    Temat: Re: jakie konto oszczednosciowe ?
    Od: yayco <y...@n...pl>

    nofuture pisze:
    > zlozmy ze mam 5.000zł
    > chce to wplacic na konto i doplacac miesiecznie np 1.000zł
    > przed np 2 lata.
    > Jakie wybrac konto oszczednosciowe ?
    W tej chwili: konto oszczędzające w PolbankEFG (w tandemie z kontem
    gotówkowym).
    5%. Kapitalizacja miesięczna.
    Co do różnych ograniczeń i problemów, poczytaj posty z ostatniego 2 miesięcy

    Nowy ciekawy konkurent: konto oszczędnościowe w BZWBK

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-12-03 10:03:47
    Od: "nofuture" <n...@o...pl>

    a co powiedzie o eMax Plus
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/

  • 4. Data: 2007-12-03 11:39:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Dec 2007 11:03:47 +0100, nofuture napisał(a):

    > a co powiedzie o eMax Plus
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/

    IMO na razie najlepszy jest Polbank a to z tego względu, że do konta
    dostajemy kartę i możemy wpłacać i wypłacać kiedy i ile chcemy bez
    ograniczeń - w innych bankach jest to jeden przelew bezpłatny raz na
    miesiąc a później już trzeba płacić i to wcale nie mało. Fakt, że obsługa
    konta przez www w Polbanku jest fatalna, ale karta do konta, którą można
    płacić w internecie i wypłacać pieniądze z bankomatów na pewno to
    rekompensuje - do tego nie ponosimy żadnych opłat z tytułu posiadania
    konta i karty.

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-12-03 16:50:05
    Od: "SebastianS" <s...@p...onet.pl>

    (...)
    >Co do różnych ograniczeń i problemów, poczytaj posty z ostatniego 2 miesięcy
    >
    > Nowy ciekawy konkurent: konto oszczędnościowe w BZWBK
    z tego co wyczytałem, w bzwbk - 5% to chyba od 50 tys.
    w polbanku - od razu, do tego karta i .... jak w poscie ponizej.

    SebastianS

  • 6. Data: 2007-12-03 18:27:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > płacić w internecie i wypłacać pieniądze z bankomatów na pewno to
    > rekompensuje - do tego nie ponosimy żadnych opłat z tytułu posiadania

    Taka karta debetowa, ktora mozemy placic w necie to IMO spora wada. Ja
    bym takiej karty do konta oszczednosciowego nie chcial.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-12-03 18:51:41
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos napisał:

    > Taka karta debetowa, ktora mozemy placic w necie to IMO spora wada. Ja
    > bym takiej karty do konta oszczednosciowego nie chcial.

    A na czym ta wadliwość polega? Czy mógłbyś uszczegółowić?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2007-12-03 19:29:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > A na czym ta wadliwość polega? Czy mógłbyś uszczegółowić?

    Na tym, ze np. w miesiacu wrzesniu ktos mi z KK wyprowadzil pieniadze.
    Jako, ze to jest KK to pieniedzy tych nie musze oddawac, przynajmniej do
    czasu rozpatrzenia reklamacji przez bank. Mam nadzieje ze reklamacja
    zostanie rozpatrzona na moja korzysc.

    W analogicznej sytuacji, gdyby pieniadze wyprowadzono z mojego konta
    oszczednosciowego przy uzyciu karty debetowej, to w najlepszym przypadku
    odzyskalbym pieniadze po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez bank
    co moze potrwac X czasu albo tez i owych pieniedzy nie odzyskac.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-12-03 19:35:10
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A na czym ta wadliwość polega? Czy mógłbyś uszczegółowić?

    Jak ktos zrobi zakupy w necie na dane tej karty czyszczac konto
    a Ty bedziesz akurat potrzebowal gotowki to moze byc nieciekawie.
    Zalozmy nawet, ze bank uzna Twoja reklamacje to jednak to
    troche potrwa a w tym czasie mozesz pilnie tej gotowki potrzebowac.
    Jezeli konto oszczednosciowe to jedyny produkt banku, ktory sie posiada
    to raczej nie sprawdza sie go zbyt czesto i o fakcie wyczyszczenia
    konta mozna sie dowiedziec dosc pozno.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2007-12-03 19:38:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Gru, 20:35, "Marcin" <k...@k...de> wrote:
> [...]
    > Jezeli konto oszczednosciowe to jedyny produkt banku, ktory sie posiada
    > to raczej nie sprawdza sie go zbyt czesto i o fakcie wyczyszczenia

    Mozna miec karty do konta i oszczednosciowego i do zwyklego - i
    traktowac zwykle jak e-karte.