  • 11. Data: 2007-12-03 19:40:53
    Temat: Re: jakie konto oszczednosciowe ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Gru, 20:35, "Marcin" <k...@k...de> wrote:

    > Zalozmy nawet, ze bank uzna Twoja reklamacje

    No wlasnie to jest wg mnie niepewne.
    Na kartach jak byk jest napisane, ze tylko do uzytku elektronicznego.

  • 12. Data: 2007-12-03 20:02:01
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Na tym, ze np. w miesiacu wrzesniu ktos mi z KK wyprowadzil pieniadze.
    > Jako, ze to jest KK to pieniedzy tych nie musze oddawac, przynajmniej do
    > czasu rozpatrzenia reklamacji przez bank. Mam nadzieje ze reklamacja
    > zostanie rozpatrzona na moja korzysc.
    >
    > W analogicznej sytuacji, gdyby pieniadze wyprowadzono z mojego konta
    > oszczednosciowego przy uzyciu karty debetowej, to w najlepszym przypadku
    > odzyskalbym pieniadze po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez bank
    > co moze potrwac X czasu albo tez i owych pieniedzy nie odzyskac.

    Tyle tylko, że w Polbanku zakładasz sobie dwa konta: oszczędzające i
    gotówkowe. Kartę należy podwiązać do konta gotówkowego, a pieniądze
    trzymać na oszczędzającym. Na gotówkowe trafiają pieniądze tylko wtedy,
    gdy coś kupujesz, albo wypłacasz z bankomatu.
    Oczywiście nadal można zrobić debet na takim koncie, ale konsekwencje
    będą trochę inne.
    I oczywiście można kartę podwiązać pod oszczędzające. Tak samo, jak
    można wyrazić przyśpieszenie w wiorstach na zdrowaśkę kwadrat.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2007-12-04 10:24:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Dec 2007 21:02:01 +0100, yayco napisał(a):

> [...]
    > I oczywiście można kartę podwiązać pod oszczędzające. Tak samo, jak
    > można wyrazić przyśpieszenie w wiorstach na zdrowaśkę kwadrat.

    Tylko jest jeden problem - to nieszczęsne www. Pomijam już fakt, że
    działa "only IE" ale jak widać czasami na grupie w nocy przelew też
    czasami może się nie udać, więc z tymi dwoma rachunkami to może być
    czasami problem. Jednak wracając do pytającego to on chciał konto do
    oszczędzania a nie wydawania, więc spokojnie może kartę założyć sobie do
    konta oszczędzającego.

    PS konto 5% polbank z www i możliwościami mBanku ehhhhh zamarzyło mi
    się ;)

    Xenocide