  • Data: 2010-03-20 10:14:18
    Temat: jakie konto zamiast VW
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenieść się do innego banku.

    Konto które potrzebuję to:
    - jakieś sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%)
    - bezpłatne prowadzenie
    - bezpłatne przelewy przez Internet
    - bezpłatny token (sms)
    - bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty
    - karta mi niepotrzebna (chyba że całkiem za darmo nie życzę sobie kart za
    które trzeba płacić)

    ze wstępnego oglądu widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku
    podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
    tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?