  • 11. Data: 2010-03-20 19:14:57
    Temat: Re: jakie konto zamiast VW
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:03:01 +0100, Michal_Ko napisał(a):

    > Fascynują mnie ludzie, którzy w ogóle biorą pod uwagę katowanie się
    > tokenem i ewentualnie są skłonni za niego płacić (lub wpłacać kaucje)...
    > ;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

    Zobaczysz jak Ciebie będą fascynować ludzie z tokenem, jak akurat Twój
    telefon przestanie działać, albo po prostu przestaną przychodzić smsy
    autoryzacyjne z banku.

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-03-20 19:38:46
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Polbank ma 0% na rachunku gotówkowym. Z oszczędzającego mamy dowolna ilość
    przelewów wewnętrznych na gotówkowe.
    Zlecenie stałe z gotówkowego 2 PLN. Z oszczędzającego brak.

    MichalL

  • 13. Data: 2010-03-20 19:55:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Warto jeszcze policzyć jakie masz średnie saldo, ile robisz przelewów, ile
    zarabiasz a ile zarobisz na odsetkach i.t.p.
    Może się okazać, że pozostanie w VW jest najtańszą opcją. Choć najtaniej już
    było ...

    MichalL

  • 14. Data: 2010-03-21 00:37:30
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    xbartx pisze:

    > Zobaczysz jak Ciebie będą fascynować ludzie z tokenem, jak akurat Twój
    > telefon przestanie działać, albo po prostu przestaną przychodzić smsy
    > autoryzacyjne z banku.

    Jeśli jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu
    online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogoś pożyczyć komórkę-
    albo zadzwonić z innej i wykonać niezblędne operacje w serwisie
    telefonicznym :)

    SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token też się może
    "rozsynchronizować" :D

    --
    Michał

  • 15. Data: 2010-03-21 05:55:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal_Ko <m...@n...org> writes:

    > Jeśli jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu
    > online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogoś pożyczyć komórkę-

    To w ogólności jest błędne założenie. Poza tym, ze względów
    bezpieczeństwa warto jest mieć kanał telefoniczny wyłączony.
    [...]
    > SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token też się może
    > "rozsynchronizować" :D

    Przy regularnym korzystaniu? Przypuszcam, że wątpię.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 16. Data: 2010-03-21 09:38:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 01:37:30 +0100, Michal_Ko napisał(a):

> [...]
    > telefonicznym :)
    >
    > SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token też się może

    Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
    Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
    problem nie występuje.

    Xenocide

  • 17. Data: 2010-03-21 09:51:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:ho4pff$skt$1@inews.gazeta.pl

    > Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
    > Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
    > problem nie występuje.

    problem już nie występuje od dłuższego czasu.

  • 18. Data: 2010-03-21 14:14:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:51:03 +0100, Valdi napisał(a):

    > problem już nie występuje od dłuższego czasu.

    Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił
    nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie
    przychodziły.

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-03-21 14:29:10
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    MichalL wrote:
    > Warto jeszcze policzyć jakie masz średnie saldo, ile robisz
    > przelewów, ile zarabiasz a ile zarobisz na odsetkach i.t.p.
    > Może się okazać, że pozostanie w VW jest najtańszą opcją. Choć
    > najtaniej już było ...

    PlusKonto przy aktualnym oproc. 4,25% i saldzie średnim 2823 zł daje 8
    zł odsetek po opodatkowaniu (w skali miesiecznej).

    Robiac *tylko* 2 przelewy bezposrednie lub 4 wewnetrzne wychodzi na to
    samo jakby Pluskonto miało oprocentowane 0% (z przelewami bezplatnymi w
    w/w ilości, dla w/w salda).

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 20. Data: 2010-03-21 14:34:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:ho59kl$lp6$1@inews.gazeta.pl

    > Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił
    > nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie
    > przychodziły.

    Dziwne.
    Kiedy zaczęły się problemy z dostarczaniem SMSów na stare telefony, które
    mają w sobie kartę PLAY przerzuciłem SIMa z Nokii 3210 do nowego telefonu -
    problem zniknął od razu.
    Jako, że żal mi było sprzęcik zajeżdżać na budowie to po pewnym czasie na
    powrót wrzuciłem SIMa PLAY'a do nokii 3210. SMSy dochodzą bez problemów -
    zarówno w PL jak i w roamingu.