  • 21. Data: 2010-03-21 16:43:18
    Temat: Re: jakie konto zamiast VW
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 15:34:17 +0100, Valdi napisał(a):

    > Dziwne.
    > Kiedy zaczęły się problemy z dostarczaniem SMSów na stare telefony,
    > które mają w sobie kartę PLAY przerzuciłem SIMa z Nokii 3210 do nowego
    > telefonu - problem zniknął od razu.
    > Jako, że żal mi było sprzęcik zajeżdżać na budowie to po pewnym czasie
    > na powrót wrzuciłem SIMa PLAY'a do nokii 3210. SMSy dochodzą bez
    > problemów - zarówno w PL jak i w roamingu.

    Ale co ma model telefonu do smsów, bo nie mogę potrafię sobie tego
    wyobrazić?

    Xenocide

  • 22. Data: 2010-03-21 17:06:26
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:ho5ib6$aug$1@inews.gazeta.pl

    > Ale co ma model telefonu do smsów, bo nie mogę potrafię sobie tego
    > wyobrazić?

    cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
    przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na 3G
    jak i GSM.

  • 23. Data: 2010-03-21 17:47:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:06:26 +0100, Valdi napisał(a):

    > cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
    > przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na
    > 3G jak i GSM.

    No rozmawiałem z kolegą i też mu na partyline tak mówili, ale w jego
    drugim przypadku (za pierwszym nie pamiętam co pomogło) nic to nie dało -
    czyli wymiana telefonu, jego restart i inne takie gusła.

    Xenocide

  • 24. Data: 2010-03-21 21:15:05
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ale możesz zrobić np. dwa duze przelewy przelewy wewnętrzne i stamtąd dużo
    małych dalej. Za darmo.

    MichalL

  • 25. Data: 2010-03-22 14:59:07
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    MichalL wrote:
    > Ale możesz zrobić np. dwa duze przelewy przelewy wewnętrzne i stamtąd
    > dużo małych dalej. Za darmo.

    na *pokrycie* kosztu 2 przelewów (na e-direct) musisz trzymac ~1412 zł
    na PlusKoncie przez *cały* miesiąc.

    Wiec jesli przelewasz w następnym miesiacu (n.p. tytulem oplat) zblizoną
    sumę, to nie ma znaczenia czy leżała na PlusKoncie, bo koszty niwelują
    jej oprocentowanie do 0%.
    Może z tym samym rezultatem leżeć na e-direct. I tylko o to chodziło.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 26. Data: 2010-03-23 20:14:41
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
    > Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
    > problem nie występuje.

    mam telefon w Play od ponad 2 lat i tylko raz smsy dotarły z opóźnieniem
    (1h), a robię kilka przelewów firmowych dziennie, więc nie demonizujmy :)

  • 27. Data: 2010-03-26 00:02:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ho3pt7$e45$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Jeśli jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu
    > online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogoś pożyczyć komórkę-
    > albo zadzwonić z innej i wykonać niezblędne operacje w serwisie
    > telefonicznym :)

    No nie wiem.
    Internet jest praktycznie wszedzie.
    A dzwonienie z komorki do banku w sytuacji gdy sie jest za granica nie
    jest ani tanie ani pewne.

    TA