  • 1. Data: 2004-08-09 14:59:39
    Temat: jakie prowizje pobieraja banki WB ?
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    Czy jest ktos z Was w stanie mnie poinformowac jakie prowizje pobieraja
    banki: HSBC lub The Royal Bank Of Scotland, za dokonanie przelewu na konto
    walutowe w Polsce ?
    W polskich bankach nie maja takich informacji, wiec mam nadzieje ze ktos z
    grupowiczow jest w stanie mi cos napisac odnosnie tego tematu.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2004-08-09 15:01:32
    Temat: Re: jakie prowizje pobieraja banki WB ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > walutowe w Polsce ?
    > W polskich bankach nie maja takich informacji,

    Hmmm - a dlaczego w polskich bankach mają znac stawki banków angielskich
    ;-)))) ? Czy jak wszedłbys do placówki HSBC w Londynie i zapytał o prowizje
    pobierane przez PKO BP, to tez był bys zdziwiony, że nie wiedzą ;-))) ? Co
    do samych prowizji - na ich stronach internetowych nie ma problemu ze
    znalezieniem toip ;-)))) .

  • 3. Data: 2004-08-09 15:17:52
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > pobierane przez PKO BP, to tez był bys zdziwiony, że nie wiedzą ;-))) ? Co
    > do samych prowizji - na ich stronach internetowych nie ma problemu ze

    hmm moze z wlasnego doswiadczenia wiedza ... ?! :-P
    a moze akurat polskie banki maja takie informacje .. ?(dlatego pytalam) i
    swoja droga nie wykazuje zdziwienia z braku wiedzy
    a ze nie maja to trudno, szukam informacji na ten temat w innym miejscu.
    Gdyby moj ngielski byl lepszy, bardzo mozliwe ze znalazlabym te informacje
    na stronie banku...

    Pozdro,
    Magda

  • 4. Data: 2004-08-09 19:15:56
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz W." <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktos z
    > grupowiczow jest w stanie mi cos napisac odnosnie tego tematu.

    HSBC - Electronic transfers - 20 funtów - http://tinyurl.com/59rvx
    RBS - Royworld Economy - 18 funtów - http://tinyurl.com/66c3d

    Darsoon