eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijednak nie polecam BOSia i TeleBosiajednak nie polecam BOSia i TeleBosia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jednak nie polecam BOSia i TeleBosia
    Date: Sun, 1 Jun 2003 09:11:05 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 21
    Message-ID: <bbc8vd$g75$1@foka.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.96.156
    X-Trace: foka.acn.pl 1054451501 16613 62.121.96.156 (1 Jun 2003 07:11:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Jun 2003 07:11:41 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244283
    [ ukryj nagłówki ]

    niby można się dodzwonić 24h.dobę ale....

    1. teraz (9:08) nie można - sprawdźcie 0801355455
    2. opcja "połączenie z operatorem" jest "czasowo nieaktywna" (i tak jest od
    kiedy próbuję czyli jakieś 2 tygodnie
    3. podpięcie rachunku do telebosia miało miejsce ponad tydzień po założeniu
    rachunku - mogłem się logować numerem klienta i telekodem, ale po wybraniu
    dowolnej opcji, np. sprawdzenie salda, otrzymywałem komunikat, że opcja
    niedostępna

    zdecydowanie widać, że było to robione "na szybko" i nikomu tak naprawdę nie
    zależy, aby klient był zadowolony


    --
    pozdrawiam
    plusz
    /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola UDW
    (BCC) /


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1