  • 11. Data: 2011-08-07 13:46:18
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
    > Z przyjemnością informujemy, że wszystkie
    > etapy procesu otwarcia dbNET konta zostały
    > zakończone pomyślnie.
    > [...]

    Hmmm... Ja co prawda nie w sprawach laryngologicznych, ale jeśli można...
    1. Pamiętaj, że karta debetowa nie używana przez m-c skutkuje zmniejszeniem
    salda o 5 zł.
    2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 dni, a
    nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto. Drugi przelew kosztuje 10 zł
    (nawet wewnętrzny na swoje rozliczeniowe dbnet).

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 12. Data: 2011-08-07 15:44:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " JaMyszka" j1m4va$b48$...@i...gazeta.pl

    > Hmmm... Ja co prawda nie w sprawach laryngologicznych, ale jeśli można...
    > 1. Pamiętaj, że karta debetowa nie używana przez m-c skutkuje zmniejszeniem
    > salda o 5 zł.

    Użyłem już -- pobrałem 100 złotych z bankomatu.
    Ale saldo pozostało bez zmian. :) (saldo 100, dostępne 100, blokad -- nie ma)

    > 2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 dni,
    > a nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto. Drugi przelew kosztuje 10 zł
    > (nawet wewnętrzny na swoje rozliczeniowe dbnet).

    Czyli można tylko raz w życiu przelać za free z tego konta?
    Czy bezpłatność odnawiana jest co 30 dni?

    [ciekawość to pierwszy krok do piekła; a mnie ciekawiło,
    dlaczego DB nie ma klientów -- powoli zgłębiam tę tajemnicę]

    Dzięki za ostrzeżenie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-08-07 18:47:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > 2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30
    > dni, a
    > nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto.

    Jestes pewna? Skad te info?
    W tabeli oplat, w sekcji kont oszczednosciowych / przelewy jest jak byk:

    "* pierwszy przelew przez Internet w miesiacu w obrebie rachunków
    prowadzonych w DB PBC jest realizowany bez oplat, kazdy nastepny,
    zgodnie z powyzsza oplata"

    ...czyli "miesiac", to dla nich 30 dni?
    Czyli jak zrobie przelew z oszczednosciowego na dbnet 30 sierpnia
    a potem 31 sierpnia, to oba pojda za 0zl?

    Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

  • 14. Data: 2011-08-07 18:48:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czyli można tylko raz w życiu przelać za free z tego konta?

    Nie.

    > Czy bezpłatność odnawiana jest co 30 dni?

    Tak.

    Kurde, pierwszy raz masz konto w banku? :P

  • 15. Data: 2011-08-07 21:05:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j1mmld$18g$...@n...task.gda.pl

    > Nie.

    > Tak.

    Po jakimś cvzasie dochodzi do rozsynchronizowania miesięcy i 30dniówek. ;)

    > Kurde, pierwszy raz masz konto w banku? :P

    W DB? -- tak.

    [nawet nie wie o tym, że to należy pisać 'kurdeaux'
    jak 'bordeaux', a nie 'bordo' czy 'kurde']

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2011-08-07 21:20:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j1mmjk$153$...@n...task.gda.pl

> [...]

    > Czyli jak zrobie przelew z oszczednosciowego na dbnet 30 sierpnia
    > a potem 31 sierpnia, to oba pojda za 0zl?

    Najlepiej chyba uczynię, jeśli nie będę używał tego konta.

    > Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

    Ile dają %% na tym kocie i czy można je założyć via net?

    -=-

    23°C 78% 18°C DP <-- wg jednej stacji meteo
    23°C 71% 18°C DP <-- wg innej stacji meteo
    24°C <-- wg mojej stacji meteo

    Pada deszcz... Grzmi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-08-14 07:56:34
    Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Jestes pewna? Skad te info?

    O kurdesz! To mi się wzięło z innej bajki:( Sorry:)
    Masz rację - w DB liczy się miesiąc.

> [...]
    > Czyli jak zrobie przelew z oszczednosciowego na dbnet 30 sierpnia
    > a potem 31 sierpnia, to oba pojda za 0zl?

    Nie. Miesiąc to miesiąc.
    Ale na oszczędnościowym jeszcze jest jeden haczyk - przelewy terminowe (nawet
    te wykonane w systemie db easyNET) są obciążone kwotą 10 PLN. Każdy! Czujesz?
    Konta oszczędnościowego nie można sobie planować! A jednocześnie nie należy
    zapominać o tym, że w ciągu miesiąca bezpłatny jest tylko jeden przelew
    wewnętrzny na konto osobiste.

    > Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

    A tego nie wiem - wiem, że 24h otwiera się w Oddziale (z informacji na
    Grupie). A ja go nie mam.
    Ale na podstawie tabeli opłat http://www.deutsche-bank-
    pbc.pl/content/pdf/tabela_prowizji_i_oplat_osoby_fiz
    yczne_db_konto_oszczednosc
    iowe.pdf wyczytałam, że wszystkie przelewy z tego konta są obciążone prowizją
    8 PLN, ale pierwszy w miesiącu na konto w db jest bezpłatny.

  • 18. Data: 2011-08-14 11:55:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " JaMyszka" j27v3i$f2u$...@i...gazeta.pl

    > O kurdesz! To mi się wzięło z innej bajki:( Sorry:)
    > Masz rację - w DB liczy się miesiąc.

    Czyli desynchronizacja nie straszna? Miesiąc trwa od 01 do ostatniego? :)

> [...]
    > zapominać o tym, że w ciągu miesiąca bezpłatny jest tylko jeden przelew

    Nie jest to wysoka cena jak za zestaw mówiący głośno,
    oby nie okazało się, że jednak wcale głośno nie mówi... ;)

> [...]
    > iowe.pdf wyczytałam, że wszystkie przelewy z tego konta są obciążone prowizją
    > 8 PLN, ale pierwszy w miesiącu na konto w db jest bezpłatny.

    A czy takie lanie z oszczędnego na rozrzutne wymaga aborcji?...
    Znaczy... Skrobanki z wiadomej TANkarty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-08-14 21:45:10
    Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > [...]
    > A czy takie lanie z oszczędnego na rozrzutne wymaga aborcji?...
    > Znaczy... Skrobanki z wiadomej TANkarty?

    No, niestety:( Wszystkie przelewy wymagają drapania;p
    Hehehee... Śmieję się, bo ta karta chyba jest do końca życia;)
    Bo kody się powtarzają.
    Aaaa... To skorzystam z okazji i sobie ponarzekam;p
    Bom zawiedziona wielce oprogramowaniem do obsługi konta. Myślałam, że jak bank
    niemiecki, to będzie "światowo", a tu d... kwas.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 20. Data: 2011-08-14 22:38:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " JaMyszka" j29fl6$hoo$...@i...gazeta.pl

    > No, niestety:( Wszystkie przelewy wymagają drapania;p
    > Hehehee... Śmieję się, bo ta karta chyba jest do końca życia;)

    Z FMbanku nie wykorzystałem... :)

    > Bo kody się powtarzają.

    Czyli już drapałaś? :)

    > Aaaa... To skorzystam z okazji i sobie ponarzekam;p
    > Bom zawiedziona wielce oprogramowaniem do obsługi konta.
    > Myślałam, że jak bank niemiecki, to będzie "światowo",
    > a tu d... kwas.

    Ja od wielu lat wiem o tym, że to dupa kwas...
    Wszedłem przed laty do tego banku i zapytałem o możliwość otworzenia konta.
    Sympatyczna dziewczyna wyjawiła mi, że i owszem, ale że to nie jest konto dla mnie.
    Na moje pytanie: ,,dlaczego?'' odparła, że to konto dla chorych umysłowo, bo trzeba
    za to konto płacić. :) Dodała jeszcze, że choć są dojczebankiem, nie mają żadnego
    powiązania z ,,centralą'' i oczywiście mają polskie gwarancje...

    Przed laty, gdy startowali w Białymstoku, mieli konta płatne -- teraz
    też, :) ale teraz to oni nam płacą, :) a my im odpowiadamy coś na kształt:
    ,,klient -- nasz pan, więc jeśli klient ;) sobie życzy, abyśmy tą kartą
    pobierali w bankomatach -- pobieramy...''.

    KB chce, abyśmy testowali, gdzie ile można najmniej zapłacić debetówką --
    testujemy...
    Meritum narzuca nam tankowanie za minimum 200 złotych miesięcznie w czasie, gdy
    paliwo szczytuje (jak nie przymierzając kobieta w czasie kopulacji) więc tankujemy...
    BTW -- cwanie policzyli. Jeśli ktoś zatankuje za mniej niż 200, zapłaci 2 złote za
    kartę. Niby przy kupnie za 100 wychodzimy na zero, ale nie w wypadku symbiozy ;)
    Meritum z Mille... Za stówkę płaconą debetówką z Mille -- mielibyśmy 3 złote
    keszbeku...

    Oby tylko ten zestaw z DB mówił wyraźnie -- a nie tylko głośno...
    Tyle zabiegów -- a kupujemy kota w worku...
    Jedni zestawy, inni ipody, a są i chętni na skutery czy nawet na plecaki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'